frodekrs Skrevet Desember 9, 2005 Share Skrevet Desember 9, 2005 Når jeg slår på varmen i sete så går d ca 7 sekund så skrur den seg av igjen av seg sjøl. dette er samme om den står på stille 1 eller 2 på varmen. Det er kun på sjåfør setet det skjer. Begynte berre heilt plutseli en dag å skru seg av. Men det tar alltid like lang tid (ca 7sekund) før den slår seg av igjen. Noen som har vert borti noe slikt før? Er det brytern som begynder å bli dårli? Det er en 96mod 320. Er iskaldt med skinnseter denne årstiden. så hadde vert kjekt at det virket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Desember 9, 2005 Share Skrevet Desember 9, 2005 prøv å mål ut varme elemente... du skal ha ein viss motstand i setene når du kobbler di av pluggen.. eg har nettopp kjøpt 2 nye i ryggen å i seteputa.. ska bytte no ein avdagane.. eer drit kaldt med skinn:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frodekrs Skrevet Desember 11, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2005 Ja jeg kan prøve å måle varme elementa. Er litt rart for plutseli kan varmen funke fint å plutseli så skrur den seg av etter 7 sekund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 11, 2005 Share Skrevet Desember 11, 2005 prøv å mål ut varme elemente... du skal ha ein viss motstand i setene når du kobbler di av pluggen.. eg har nettopp kjøpt 2 nye i ryggen å i seteputa.. ska bytte no ein avdagane.. eer drit kaldt med skinn:) Hvilke seter har du og hva kostet elementene? Førersetet mitt er grisekaldt om dagen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Desember 11, 2005 Share Skrevet Desember 11, 2005 betalte med frakt 1100kr ifra bmw i førde... kan jo væra ein dårleg kontakt å da... eg har skinn (sport) tar ut puta ifronten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frodekrs Skrevet Desember 11, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2005 boost: var dine slik at den berre skrudde av vamen etter ett par sekund? Er det vanskli å komme til å skifte desse? Har samme seter som deg. skinn sport. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 11, 2005 Share Skrevet Desember 11, 2005 Ok, jeg har vanlige seter i skinn og varmen har vært død i førersetet siden jeg kjøpte den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå