Gå til innhold

E36/E46 AC Schnitzer-kopi 8"x18" SOLGT

Pedi
 Share

Anbefalte innlegg

hvor mye skal budet være på hvis du skal dra å sjekke om de er sjeve. jeg er veldig interesert egentlig, men da må de være i orden. er de veldig stygge. den møkka som er på felgene er det fast-brent bremse støv eller bare møkk man kan vaske vekk??

Ok.. Her er de fantastiske bildene tatt av superfotografen... meg.... :wink:

Her er de, en etter en:

AC-felger005.jpg

Den som kommer nå er den styggeste:

AC-felger006.jpg

AC-felger007.jpg

AC-felger008.jpg

Her tok jeg noe bremserens og vaska litt dritt...

AC-felger009.jpg

Vaska litt av en felg med bremserensen min, ble ikke så innmari ren.. Men så er jeg verken en som gnikker felger i mente til vanlig eller en som har stoffer som får felger blanke og fine... Desverre...

AC-felger010.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

de var bra hakkete i kantene, gjør forrige eier oppmarksom at man skal ha dekk på felgen før man kjører:)

Syns de var litt for stygge, masse hakk, det har jeg nokk av på de jeg har

Ehh.. glemte å nevne det, men hvis dere ser det samme som meg - så ser alle felgene kantkjørte ut... hele veien... Det er ikke tilfelle, det er bildene som spiller meg et puss... Det er den ene som er kantkjørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, men den du skrev, dette er den stygge: den er ganske godt kantkjørt er den ikke det

Helt korrekt... Trodde du mente alle felgene jeg. For på denne lap-topen min ser felgene nesten 8-kantet og serdeles kantkjørte ut...

At du ikke vil ha de er jo en ærlig sak som jeg selvsagt godtar - og kan forstå.

For en som vil ha noen billige 18"ere så har de here potensiale til å bli bra på en bil.. Jeg vil egentlig bare ha de vekk og få inn en varmepumpe i garasjen heller, hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er keen på felga, men har ikke lyst å kjøpe katta i sekken liksom

Katta i sekken kan vel diskuteres, siden jeg opplyser om at det er sår/skader på de. Katta i sekken er jo hvis jeg hadde sagt de var strøkne, og når de kom i posten så såg de ut som mine... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja, men du skjønner hva jeg mener, jeg ser de på et bilde med dårlig oppløsning på pc'en er heller ikke bra garanti, og som nevnt tidligere kan de være skeive. noe vi ikke kan se... en kompiss av meg kjøpte nettop nye(brukte) felger sim var sjeve å de er ikke til å bruke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har jeg full forståelse for. Skal se om jeg får tid en dag til å sjekke om de er beine eller skeive. Jobber sent hver dag, og er ikke alltid avbalanseringsmaskin tilgjengelig på kveldene.. Har det litt travelt i garasjen for tida også.

Kjekkere for meg å selge de hvis jeg vet de er ok selvsagt, men jeg tok de jo selv i innbytte for en jobb uten å vite tilstand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er superbillig vil jeg si! :) Hvis du får dem for 1500 kroner så koster det ikke mer enn 2000 kroner å få retta på de, og samtidig få avbalansering (det betalte jeg).. Det er 3500 kroner for 18" gromme schnitzer felger det!

Takk for den.

Det er dette jeg har prøvd å si jeg også, men jeg vil ikke prakke felgene på noen.

BTW... Avtalte akkurat med et bilverksted nå om å få sjekka felgene i kveld....

Budet som står er på 1500, men hadde håpet på litt mere... Ikke så veldig mye, men litt... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...