Rope Skrevet Desember 15, 2005 Share Skrevet Desember 15, 2005 ja, det høres fint ut, sånn passe dim:) sjekk ut litt til uka da, så kanskje jeg smeller inn et bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet Desember 25, 2005 Share Skrevet Desember 25, 2005 har du fått sjekka noe mere på felga eller har du tatt jule ferie?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Desember 25, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2005 har du fått sjekka noe mere på felga eller har du tatt jule ferie?? Heisann, juleferie har jeg, men som du nok sikkert ser i overskrifta her - så er de solgt. Jeg skulle sjekke felgene, og fant en felg med en liten sprekk i H2-kanten på innsiden. Jeg selger ikke slike felger til folk som ikke har sett felgene. Så felgene ble solgt til en litt annen pris enn jeg hadde håpet på, men han som har kjøpt felgene har sett de, godtatt de, og er fornøyd. Og jeg er "fornøyd", med tanke på at alt gikk rett for seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå