Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ja, som overskrifta seier. Kor mykje bruker du i året på drifta av Bimmers.no Gunnar? Du må ikkje sei det viss du ikkje vil!

Dette synes jeg er en meningsløs tråd å starte :?

Viss du er så nysgjerrig på hvor mye det koster for Gunnar å drive bimmers så har du jo kunne tatt det på PM :roll:

Nemlig..

• Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Ja, som overskrifta seier. Kor mykje bruker du i året på drifta av Bimmers.no Gunnar? Du må ikkje sei det viss du ikkje vil!

Viss du er så nysgjerrig på hvor mye det koster for Gunnar å drive bimmers så har du jo kunne tatt det på PM :roll:

Nemlig..

Korfor ikkje? Var berre interessert i å vite om han gjekk med tap, for då synest eg at me kunne ha spytta i litt peng. Urettferdig at ein person hadde tapt mangfoldige tusenlappa i året, så sitte me her å "utnytte" han...

Skrevet

Nemlig..

apropros meningsløse tråder SteffenM2...

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=13779

Det er hva jeg kaller meningsløs tråd.

Det hylland lurte på er vel egentlig om Gunnar har noe igjen for å bruke såpass mye av tiden sin til å drive en side som bimmers.no

Skrevet

Gunnar: Det kan du gjerne fortsette med :P Har egentlig sluttet og "abbonere" på diverse tråder siden det er så mye innlegg som er totalt unødvendige..

Skrevet

Velvel, ca. 100,- i inntekt på Google-annonsen den dagen det ble nevnt i denne tråden.. :lol:

Ca. 95,- over normalt. Men tydelig at det fungerte. Desverre har jeg ikke lov til å oppfordre folk til å klikke på annonser. :?:o

Skrevet

Hehe. Tror det er delvis IP-begrenset.. så jeg tror ikke det hjelper om folk klikker 100 ganger rett etter hverandre, bare så dere ikke sliter dere helt ut her.. :P

Skrevet

Du Gunnar.. har du tatt en telefon til GS.. OS, o.l. å hørt om de er innterresert i annonse på sida?? det må da vær gull verdt for alle parta.. vet de sto her før. å det var da veldi greit å gå inn på sida deres å kike å tenke å handle.osv. folk vet jo om dem men tror ærli talt det hadde lønt seg for dem da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...