Gå til innhold

Kor mykje koster driften av Bimmers.no

Hylland
 Share

Anbefalte innlegg

Ja, som overskrifta seier. Kor mykje bruker du i året på drifta av Bimmers.no Gunnar? Du må ikkje sei det viss du ikkje vil!

Dette synes jeg er en meningsløs tråd å starte :?

Viss du er så nysgjerrig på hvor mye det koster for Gunnar å drive bimmers så har du jo kunne tatt det på PM :roll:

Nemlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja, som overskrifta seier. Kor mykje bruker du i året på drifta av Bimmers.no Gunnar? Du må ikkje sei det viss du ikkje vil!

Viss du er så nysgjerrig på hvor mye det koster for Gunnar å drive bimmers så har du jo kunne tatt det på PM :roll:

Nemlig..

Korfor ikkje? Var berre interessert i å vite om han gjekk med tap, for då synest eg at me kunne ha spytta i litt peng. Urettferdig at ein person hadde tapt mangfoldige tusenlappa i året, så sitte me her å "utnytte" han...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nemlig..

apropros meningsløse tråder SteffenM2...

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=13779

Det er hva jeg kaller meningsløs tråd.

Det hylland lurte på er vel egentlig om Gunnar har noe igjen for å bruke såpass mye av tiden sin til å drive en side som bimmers.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...