SteffenM2 Skrevet Desember 13, 2005 Share Skrevet Desember 13, 2005 Ja, som overskrifta seier. Kor mykje bruker du i året på drifta av Bimmers.no Gunnar? Du må ikkje sei det viss du ikkje vil! Dette synes jeg er en meningsløs tråd å starte Viss du er så nysgjerrig på hvor mye det koster for Gunnar å drive bimmers så har du jo kunne tatt det på PM Nemlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Desember 13, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2005 Ja, som overskrifta seier. Kor mykje bruker du i året på drifta av Bimmers.no Gunnar? Du må ikkje sei det viss du ikkje vil! Dette synes jeg er en meningsløs tråd å starte Viss du er så nysgjerrig på hvor mye det koster for Gunnar å drive bimmers så har du jo kunne tatt det på PM Nemlig.. Korfor ikkje? Var berre interessert i å vite om han gjekk med tap, for då synest eg at me kunne ha spytta i litt peng. Urettferdig at ein person hadde tapt mangfoldige tusenlappa i året, så sitte me her å "utnytte" han... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 13, 2005 Share Skrevet Desember 13, 2005 Koselig tråd.. men om denne siden hadde kostet så jævla mye hadde sikkert gunnar spurt om litt penger.. vi er tross alt bare mennesker..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sn|per Skrevet Desember 14, 2005 Share Skrevet Desember 14, 2005 Ja, som overskrifta seier. Kor mykje bruker du i året på drifta av Bimmers.no Gunnar? Du må ikkje sei det viss du ikkje vil! Dette synes jeg er en meningsløs tråd å starte Viss du er så nysgjerrig på hvor mye det koster for Gunnar å drive bimmers så har du jo kunne tatt det på PM Nemlig.. apropros meningsløse tråder SteffenM2... http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=13779 Det er hva jeg kaller meningsløs tråd. Det hylland lurte på er vel egentlig om Gunnar har noe igjen for å bruke såpass mye av tiden sin til å drive en side som bimmers.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 14, 2005 Share Skrevet Desember 14, 2005 Og enda en apropos meningsløse tråder - det er mange som bør skjerpe seg. Jeg har slettet en del tråder i det siste.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sn|per Skrevet Desember 14, 2005 Share Skrevet Desember 14, 2005 Gunnar: Det kan du gjerne fortsette med Har egentlig sluttet og "abbonere" på diverse tråder siden det er så mye innlegg som er totalt unødvendige.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 15, 2005 Share Skrevet Desember 15, 2005 Velvel, ca. 100,- i inntekt på Google-annonsen den dagen det ble nevnt i denne tråden.. Ca. 95,- over normalt. Men tydelig at det fungerte. Desverre har jeg ikke lov til å oppfordre folk til å klikke på annonser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Desember 15, 2005 Share Skrevet Desember 15, 2005 Men det trenger du ei heller ikke. Folk leser litt i denne tråden, og vi klikker i vildensky! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 15, 2005 Share Skrevet Desember 15, 2005 Hehe. Tror det er delvis IP-begrenset.. så jeg tror ikke det hjelper om folk klikker 100 ganger rett etter hverandre, bare så dere ikke sliter dere helt ut her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Desember 15, 2005 Share Skrevet Desember 15, 2005 Du Gunnar.. har du tatt en telefon til GS.. OS, o.l. å hørt om de er innterresert i annonse på sida?? det må da vær gull verdt for alle parta.. vet de sto her før. å det var da veldi greit å gå inn på sida deres å kike å tenke å handle.osv. folk vet jo om dem men tror ærli talt det hadde lønt seg for dem da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå