znork Skrevet Desember 11, 2005 Skrevet Desember 11, 2005 Hva tror dere om denne? Hva som er største problemet med at bilen har gått så langt og har vært skolebil? hva bør man være spes. oppmerksom på? Og er ikke prisen helt på jordet? takk for svar/kommentarer
znork Skrevet Desember 11, 2005 Forfatter Skrevet Desember 11, 2005 hehe.. og her er linken. http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=952625
znork Skrevet Desember 11, 2005 Forfatter Skrevet Desember 11, 2005 den virker nå og da, er vist noe feil med autodb.no akkurat nå.
Magnus Skrevet Desember 11, 2005 Skrevet Desember 11, 2005 ja den funket nå Den såg meget pen ut den gitt!
znork Skrevet Desember 12, 2005 Forfatter Skrevet Desember 12, 2005 Hva som er største problemet med at bilen har gått så langt og har vært skolebil? noen som vet?
SanMiguel Skrevet Desember 12, 2005 Skrevet Desember 12, 2005 tror ikke det der er no problembil uansett
R Andersen Skrevet Desember 12, 2005 Skrevet Desember 12, 2005 noen vanlige problem: -bærekuler -skjeve bremseskiver -rust på panser/bagasjelokk -låsene pleier det å være litt problemer med
MacSi Skrevet Desember 12, 2005 Skrevet Desember 12, 2005 noen vanlige problem:-bærekuler -skjeve bremseskiver -rust på panser/bagasjelokk -låsene pleier det å være litt problemer med -rust på panser/bagasjelokk -låsene pleier det å være litt problemer med Disse kan jeg hvertfall skrive under på.. Dørhåndtaka på 2001 -> Blir fort litt slark i.. Her om dagen da det var veldig kaldt så hadde låsen på passasjersiden frosset.. tok 2 timer med fyring før det gikk å få den opp..
TrondK Skrevet Desember 12, 2005 Skrevet Desember 12, 2005 jeg har og problemer med låsen på passasjersiden. Jo kaldere det er, jo tregere blir den... Tydeligvis normalt på disse bilene...
Gunnar Skrevet Desember 12, 2005 Skrevet Desember 12, 2005 Her om dagen da det var veldig kaldt så hadde låsen på passasjersiden frosset.. tok 2 timer med fyring før det gikk å få den opp.. Plastpose med kokvarmt vann i pleier å fungere meget bra. Ikke tømme ut vannet da såklart (da fryser det jo bare enda bedre neste gang), men holde det inntil.
tomasb Skrevet Desember 12, 2005 Skrevet Desember 12, 2005 "Nylakkert panser og luke."....Hvorfor? Kjøreskolebil....Svidd clutch, småriper og småbulker?
TrondK Skrevet Desember 12, 2005 Skrevet Desember 12, 2005 "Nylakkert panser og luke."....Hvorfor?Kjøreskolebil....Svidd clutch, småriper og småbulker? Helt sikkert fordi det har blitt rust på panser og bakluke. Det har vært mange tråder her inne om akkurat dette problemet. Jeg har nettopp hatt inne min e46 Ci, 2002 modell for å utbedre dette... Men clutchen er nok svidd noen ganger ja..hehe
Divine Skrevet Desember 12, 2005 Skrevet Desember 12, 2005 Så har du selvsagt kjølesystemet på bilen. Bmw kan ikke bygge slikt, heller ikke jul oppheng. Sjekk når termostaten og vanpumpa er byttet på bilen. dette er noe som ryker på alle bmw som regel før de runner 100 000 km Så har du alt av endeledd styrekuler, gear kassen, og clutchen selvsagt. Sjekk clutchen slik: Dra til handbrekke, sett bilen i 3 gir og gi slip clutchen sakte ut mens du øker gass på drag. Motoren skal da bli kvalt hvis clutchen virker som den skal. Hvis du mere at bilen ikke vil framover , og du kan nærme deg 4000 rpm uten at bilen har gitt tegn til og dø ut. er cluthen adios amigo. Og vis rusten kommer under panser og på bakluke på en bil som er så ung (under 5 år) så hva med dører og kanaler da?!?! tørr ikke tenke tanken en gang jeg Kvalitet er det ikke noe og rope hurra etter iallfall..
R Andersen Skrevet Desember 12, 2005 Skrevet Desember 12, 2005 girkassen på 328 er veldig solid, så den bør man som regel ikke tenke på.. vannpumpa er ett svakt punkt på disse bilene. husk å sjekke dette! kan bli dyrt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå