Infinity Skrevet Desember 11, 2005 Share Skrevet Desember 11, 2005 http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... =10&tot=94 Jeg har også et sett sånne, men er det Org. Bmw felger som annonsen sier? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loite Skrevet Desember 11, 2005 Share Skrevet Desember 11, 2005 har og sånne... men finst jo mange kopier.. vet ikke helt om åssen du skal se om de er "ekte".. men er jo m3 felger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Desember 11, 2005 Share Skrevet Desember 11, 2005 ...det trudde eg ikkje , men eg tok feil ein gang i 1977 og.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinity Skrevet Desember 11, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2005 Ok. Var igrunn det jeg lurte på, om det var M3 felger i det hele tatt. Er org. Bmw felger for det står på innsiden av felgen tror jeg. Kan jeg få for dem da tro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Desember 11, 2005 Share Skrevet Desember 11, 2005 Det er vel ikke M3 felger, men ble vel levert på div. E36, med original M optik. Jeg hadde akkurat like, men det var en kopi fra Rondell (type 53) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinity Skrevet Desember 11, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2005 Hmm. Er alltid mange forskjellige svar og meninger på sånne ting så er neimen ikke godt å vite hva det er:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teekay1983 Skrevet Desember 11, 2005 Share Skrevet Desember 11, 2005 Er det ikkje de felgene som heter "courtur" (sikkert heilt feil skrevet, men navnet begynner i hvertfall på C. er vel e34 felger ofte brukt på M5 versionen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Desember 11, 2005 Share Skrevet Desember 11, 2005 ....det er ein orginal BMW felg med den looken, men det var ikkje ein M3 felg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Desember 11, 2005 Share Skrevet Desember 11, 2005 har og sånne... men finst jo mange kopier.. vet ikke helt om åssen du skal se om de er "ekte".. men er jo m3 felger.. fabrikkfelgar er stempla med logo inne i felgen.. (dette gjer og nokre replica men det er ikkje lov....så det er nesten slutt på det) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim ///Cabriolet Skrevet Desember 11, 2005 Share Skrevet Desember 11, 2005 Er det ikkje de felgene som heter "courtur" (sikkert heilt feil skrevet, men navnet begynner i hvertfall på C. er vel e34 felger ofte brukt på M5 versionen. Den heter M contour og det er en orginal bmw felg levert på m3. om de er orginale er det ///M merke stemplet inn i felgen + at den har en ring rundt boltene, noe ikke kopiene har. jeg hadde kopien på min forrige bmw og mener dette er de peneste orginal bmw felgene som finnes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Desember 11, 2005 Share Skrevet Desember 11, 2005 Nu står det at bilen er en 1,6 liter (altså en E36 316), og har 125HK uten at annet er oppgitt. Man burde da kanskje ta all infoen i annonsen med en klype salt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Desember 11, 2005 Share Skrevet Desember 11, 2005 http://felgenkatalog.auto-treff.com/ Står det følgende; Styling 23 M-Kontur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeRo Skrevet Desember 11, 2005 Share Skrevet Desember 11, 2005 Denne felgen ble originalmontert på E36 M3 4 dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinity Skrevet Desember 13, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2005 Noen formening om hva jeg burde få for disse? I så og si strøken tilstand, ikke kast el.l og gode dekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Desember 14, 2005 Share Skrevet Desember 14, 2005 3-7000,- gjetter jeg på, alt ettersom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå