Gå til innhold

M3 speil med blinklys.


erlend_p
 Share

Anbefalte innlegg

Da jeg kjøpte bilen min det montert på M3-speil med blinklys på, men blinklyset var ikke koblet til.

De sa at det ikke var noen stor sak å koble det til, men da jeg åpnet opp for å se hvordan det var der bak fant jeg ut at det var j..... trangt. :?

Noen som har erfaring med dette og vet hvordan man på enklest mulig måte kan dra en kabel fra speilene til sidebliklysene?

Og om releet greier å gi ut nok strøm til å drive både speilblinklyset og sideblinklyset uten blinke frekvensen blir treigere? Eller må jeg eventuelt bytte relee eller koble ut sideblinklyset?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når et blinklys ikke virker, så blinker jo de resterende lysene mye fortere.... ville da tro at det skjer det motsatte hvis jeg montere på et til sett med blinklys. at de blinker saktere?

Men uansett, det finner jeg ut når jeg kobler de opp.

Men hvordan får jeg kabelen gjennom den "slangen" som går mellom døren og selve bilen? Så ufattelig trangt ut der.

og hvordan får jeg tak i den når jeg har fått den gjennom da? Må jeg skru av høyttaleren nede med føttene for å komme meg bakom?

Kommer jeg meg opp til blinkyset på siden hvis jeg går bak høyttaleren, eller må jeg gjennom torpedoveggen?

Mange spørsmål her! hehe! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...M3 speil med blinklys?...trur ikkje me snakkar M3 speil då!

Fake, litt harry synst eg.

Men koble dei sammen med lysa på skjermen, går helt fint det, men bruk krympestrømpe og varm den godt så det blir tett.

Edit: verste eg vet når noen har tukla med elektronikken på bilen og ikkje gjort sikkeleg arbeid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...