bmwdude Skrevet Desember 23, 2005 Share Skrevet Desember 23, 2005 vi åfr se hva som skjer, hvis jeg blir nødt så gjør jeg det. Så barnslig!!!... Ville ikke ha solgt en dritt til deg..... unger az!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Desember 23, 2005 Share Skrevet Desember 23, 2005 vi åfr se hva som skjer, hvis jeg blir nødt så gjør jeg det. Så barnslig!!!... Ville ikke ha solgt en dritt til deg..... unger az!!! lol? det er nettopp det motsatte som er barnslig! hvor gla hadde du blitt hvis du hadde inngått en avtale med en, også senere fikk du vite at det du skulle kjøpe var solgt? er gla meHe holder avtalen sin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Desember 23, 2005 Share Skrevet Desember 23, 2005 vi åfr se hva som skjer, hvis jeg blir nødt så gjør jeg det. Så barnslig!!!... Ville ikke ha solgt en dritt til deg..... unger az!!! lol? det er nettopp det motsatte som er barnslig! hvor gla hadde du blitt hvis du hadde inngått en avtale med en, også senere fikk du vite at det du skulle kjøpe var solgt? er gla meHe holder avtalen sin. Han selger det som 1000kr\bud så om han hadde fått ett høyere bud så har han fint lov til å selge til den som byr høyest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Desember 23, 2005 Share Skrevet Desember 23, 2005 saken er ferdig og utav verden nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet Desember 25, 2005 Share Skrevet Desember 25, 2005 vi åfr se hva som skjer, hvis jeg blir nødt så gjør jeg det. Så barnslig!!!... Ville ikke ha solgt en dritt til deg..... unger az!!! lol? det er nettopp det motsatte som er barnslig! hvor gla hadde du blitt hvis du hadde inngått en avtale med en, også senere fikk du vite at det du skulle kjøpe var solgt? er gla meHe holder avtalen sin. hehe jeg ville ikke annmeldt gutten på grunn av dette!!! Det var mi mening,., blir for dumt... hadde d vært om millioner eller ligenene så skjønner jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Desember 25, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2005 uansett så har han ingenting å andmelde meg for,vi hadde ikke en avtale før etter det ble skrevet.. desutten tror jeg politiet bare hadde ristet på hode og fått seg en god latter. enig at det er det blir litt for dumt. men nok om det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Desember 25, 2005 Share Skrevet Desember 25, 2005 du kan vell kanskje endre topicen på denne tråden at den er solgt da, slik at flere tar feil . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå