Der lokomotive Skrevet Desember 11, 2005 Share Skrevet Desember 11, 2005 Nå har jeg endelig fått till å poste bilder da. Tenkte å legge inn et par og spørre hva dere syns om bilen. Evt hva som kan endres. Takker for innspill. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Desember 11, 2005 Share Skrevet Desember 11, 2005 Kjempe fin bil, sån ska eg ha meg før eller seinare. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Desember 11, 2005 Share Skrevet Desember 11, 2005 senk den! hvor store felger har du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der lokomotive Skrevet Desember 11, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2005 Det er 17" på bilen nå. Jeg er ikke sikker på om jeg skal ha 18" eller 19" sommerfelger til den da. Er det dyrt å senke den når det er m pakke 2 på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 11, 2005 Share Skrevet Desember 11, 2005 kikket på bildene på siden din før i dag. da som nå, veldig fin bil. gjør seg godt med 17".. noen Orginale 18" sommer hadde absolutt gjort seg.. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der lokomotive Skrevet Desember 11, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2005 Takker Håkon. Jeg er litt usikker på hvilken stil felger det burde være. Kant eller ikke f.eks. Jeg synes bla. de nye bmw felgene som har kommet til 3 serien er tøffe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet Desember 11, 2005 Share Skrevet Desember 11, 2005 Du trenger ikke senke mer dersom du har M-tech 2... Ser vi bort ifra felgene som du skal bytte, så synes jeg egentlig ikke du trenger gjøre noe mer med den i det hele tatt! Pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der lokomotive Skrevet Desember 11, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2005 Takker Eirik.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Desember 11, 2005 Share Skrevet Desember 11, 2005 har kjøpt slike felger som du har i 18t, var derfor jeg lurte! men vurderer å bytte til 19t for jeg synes dem ser litt små ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der lokomotive Skrevet Desember 11, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2005 ahh ok. Er bilen stumpete med 18"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Desember 11, 2005 Share Skrevet Desember 11, 2005 har akkurat fått dem i posten! har jo ikke vert spesielt godt føre i det siste så jeg har ikke prøvd dem! men det blir senking før våren så litt stumpete blir den vel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der lokomotive Skrevet Desember 11, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2005 Har du m pakke 2 på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Desember 11, 2005 Share Skrevet Desember 11, 2005 nei har ikke m-pakke på min,men blir sansynlig vis å montere m-stylinga iløpet av vinteren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Feldwebel Jensen Skrevet Desember 12, 2005 Share Skrevet Desember 12, 2005 Deilig bil! Med facelift ser den bra ut også. Er det 150hk? I såfall er den vel temmelig sprek også. Går det ann å spørre sånn ca hva du ga for den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Feldwebel Jensen Skrevet Desember 12, 2005 Share Skrevet Desember 12, 2005 Så nå at det er 136hk. Er det bare jeg som synes det er en helt annen bil med facelift-hekken? Og ikke senk den! Er fin sånn den er. Men vurder noen 17" eller 18" fra E90. Finnes mange fete felger til den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå