Der lokomotive Skrevet Desember 12, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2005 Deilig bil! Med facelift ser den bra ut også. Er det 150hk? I såfall er den vel temmelig sprek også.Går det ann å spørre sånn ca hva du ga for den? Hei Jensen... det er 150hk men jeg vurderer sterkt å chippe den selv om den er meget sprek. Da får jeg ca 180 hk og 390 nm. Jeg ga litt i overkant av 300' for bilen. Jeg tror det er ganske rimelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Desember 12, 2005 Share Skrevet Desember 12, 2005 Fin bil:) Hiv på noen fine 19" med litt mer senk forran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der lokomotive Skrevet Desember 12, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2005 Noen foreslag til hva slags felger dette burde være. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Desember 12, 2005 Share Skrevet Desember 12, 2005 Sett flere touringer med Hartge look felger. www.gsbildeler.no selger disse. Kler værtfall de.. Ellers har man jo flere modeller fra BBS eller E46 M3 felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der lokomotive Skrevet Desember 12, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2005 Hmm... jeg lurer på hvordan csl replica felger hadde tatt seg ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Desember 12, 2005 Share Skrevet Desember 12, 2005 Flott bil ! Velkomen med i M-tech2 gjenegen..... Ikkje senk, og stopp på 18". Har ikkje angra på det eg i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Feldwebel Jensen Skrevet Desember 13, 2005 Share Skrevet Desember 13, 2005 18" blir pent. cls felger er pent. Eller vanlige m3 felger. 150-hestern går bra ja! Og sparsomt. har du steptronic eller manuell? Tror ikke 300 er ille for 150'hestern med facelift. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå