Bakmål Skrevet Desember 12, 2005 Share Skrevet Desember 12, 2005 Kjøpte noen FK hjørneblinklys til E 36, men syns passformen på dem er relativt dårlig. sitter liksom ikke ordentlig på plass. Er ikke fornøyd. Flere erf om dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Desember 12, 2005 Share Skrevet Desember 12, 2005 Blinklysene har alltid dårlig passform ser det ut som. Er kun orginal som gjelder når man kommer til perfekt passform. Inpro sine er kanskje litt bedre enn FK sine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 12, 2005 Share Skrevet Desember 12, 2005 orginalt er altid best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Desember 12, 2005 Share Skrevet Desember 12, 2005 Felleskjøpet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Desember 12, 2005 Share Skrevet Desember 12, 2005 Jeg har orginale hvite og oransje, samt 3 typer uorginale så jeg har vel litt erfaring De orginale har helt perfekt passform og ingen av de uorginale sitter som de skal. Irriterende. Har du i tillegg lykter som ikke står helt der de skal blir det enda verre. Må vel bare leve med det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Desember 12, 2005 Share Skrevet Desember 12, 2005 Glad jeg skal kjøpe lykter som har hovedlykter og blinklys i samme greien jeg. Altså.. én enhet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Desember 12, 2005 Share Skrevet Desember 12, 2005 Tror du skal vente med å hoppe rundt. De jeg har sett som har de i virkligheten var enda verre.. Schvæær sprekk bak blinkeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Desember 12, 2005 Share Skrevet Desember 12, 2005 Hmm... er ihvertfall flere her på forumet som har dem, så jeg får høre med dem. Er disse her jeg tenkte på: http://www.styling-tech.no/produkt.php?vare_id=1015 Er vel John H, elns, som har dem på bilen sin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Desember 12, 2005 Share Skrevet Desember 12, 2005 Når jeg tenker på det... jeg så dem på en coupe. Kanskje fyren har brukt sedan-lykter... Skal ikke si hva jeg mener om de lyktene ellers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Desember 12, 2005 Share Skrevet Desember 12, 2005 hehe. Smaken er jo som baken (blir litt lei den setn der gitt) Anywho.. håper selvsagt at dem passer. Jeg syntes ihvertfall at dem er nydelige. Pluss at det er projektorlykter. EDIT: Ikke så mye klaring her på John H sine JOM-lykter: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Desember 12, 2005 Share Skrevet Desember 12, 2005 Jeg var egentlig ganske positiv til de. Men synes de ser rare ut etter å ha sett de i virkligheten noen ganger. Men det gjør egentlig fk-lyktene mine også. Orginale ser best ut gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Desember 12, 2005 Share Skrevet Desember 12, 2005 Forresten... På det bildet jeg nettopp postet av lyktene.. Er det øverste øyebrynet tykt eller tynt? Vet det finnes to forskjellige versjoner av slike nemlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå