Gå til innhold

Billig 850 csia ???

Tore Diesel
 Share

Anbefalte innlegg

egga til kappkjøring med min nissan sunny mot en vanlig 850 og den var ute av synet før jeg kom over i 2 så det er en rask nok bil. :lol: Var kanskje litt optimistisk når jeg ropte "smak eksos!" i lyskrysset...?

Heh, nesten like optimistisk som den gangen jeg fikk en Porsche 911 Turbo(996) til å kappkjøre mot meg i min gamle E30 :P eieren bare lo også hørte jeg: *wramm wramm wræææææææææ* fra motoren hans og han forsvant i horisonten før jeg rakk å gire ned til 2gir :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men 850 er vel ikke noe å kjøpe, ble anbefalt å kjøpe 840 istedenfor. Det var vel kanskje pga pris på deler og lignende? Husker ikke i farten.

Men utrolig råe biler, uten tvil.

840i har en mer moderne motor enn 850i, spessielt 4.4 litern. Den er nesten på høyde med 850i når det gjelder power også.

Det som er synd med 840i kontra 850i er at du ikke får med 4 hjulsstyringa, men klarer du deg uten den er 840i et bedre kjøp med tanke på vedlikehold og bensinforbruk. Ikke det at 840i er så billig den heller, men den kan ikke sammenlignes med de skyhøye vedlikeholds kostnadene til 850i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

840i har en mer moderne motor enn 850i, spessielt 4.4 litern. Den er nesten på høyde med 850i når det gjelder power også.

Det som er synd med 840i kontra 850i er at du ikke får med 4 hjulsstyringa, men klarer du deg uten den er 840i et bedre kjøp med tanke på vedlikehold og bensinforbruk. Ikke det at 840i er så billig den heller, men den kan ikke sammenlignes med de skyhøye vedlikeholds kostnadene til 850i.

Firehjulsstyring var kun standard på 850CSi. Den ble tilgjengelig som ekstrautstyr til 850i da CSi-en kom på markedet, men den var dyr, så det finnes nesten ingen vanlige 850er med den..

I tillegg fikk 850-en 326hk rett etter 840i kom, så da lå den fortsatt et hestehode foran..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Firehjulsstyring var kun standard på 850CSi. Den ble tilgjengelig som ekstrautstyr til 850i da CSi-en kom på markedet, men den var dyr, så det finnes nesten ingen vanlige 850er med den..

I tillegg fikk 850-en 326hk rett etter 840i kom, så da lå den fortsatt et hestehode foran..

Da var jeg litt på jordet.

Men 326 hk er heller ikke noe særlig, selvom den var milvis forran 300 hk og det står jeg fremmdeles på. Hvis jeg ikke hadde hatt ubegrenset med penger hadde iallefall jeg valgt 840i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...