Gå til innhold

Kan man få fet lyd av en 318is?

SteffenK
 Share

Anbefalte innlegg

Det er en kar i nabobygda med 318iS, den låter skikkelig gromt til å være 4'er. Han har grenrør fra Sebring + effektanlegg. Det låter over akseptabelt :) Grenrør til 4'ere er ikke lett å få tak i, må helst bestille fra utlandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he he.. Du kan få fet lyd ut av en 318 is motor, spørsmålet er om du har dype nok lommer, og om du ikke like godt kunne ha pælma en 6'er nedi. 325 eller 328 funker jo ok :wink: E30 M3 er jo lyden laaangt over ok kjempe tøff på , kunne godt tenke med den lyden de har med carbon filter eller hva det kalles.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skaff det Stort eksosanlegg så blir lyden Grom.

2,5" strakrør og 4" utblås tenker jeg ;)

Vet nå ikke helt jeg. Kjenner en som har en bil med omtrent bare et rett før. Lyd er det jo, tror den ble målt til godt over 140dB, hører han flere kilometer unna. Men det er jo bare bråk, absolutt ingen fin lyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skaff det Stort eksosanlegg så blir lyden Grom.

2,5" strakrør og 4" utblås tenker jeg ;)

Vet nå ikke helt jeg. Kjenner en som har en bil med omtrent bare et rett før. Lyd er det jo, tror den ble målt til godt over 140dB, hører han flere kilometer unna. Men det er jo bare bråk, absolutt ingen fin lyd.

er tydelig noe riv ruskende galt med hva vedkommende har gjort da hvis det er såpass "lyd".. har bygd mye eksos til forskjellige 4`er-motorer som er større enn det også som kun "bråker" når man trør bånn fjøl mens purrer som en pusekatt på tomgang og ved normal kjøring..

men hva trådstarter legger i Skikkelig rå lyd vet ikke jeg. personlig hadde jeg ikke giddet ha så mye lyd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...