Bmw318is Skrevet Desember 12, 2005 Share Skrevet Desember 12, 2005 H&R Cup Kit - 60/40mm - BMW E36 6-cyl. Sedan/Coupe, 22/06/92-nyere. Cup Kit består av 4 stk H&R Fjærer og 4 stk kortere H&R dempere, som er avpasset til hverandre for optimal kjøreegenskaper og utssende. TUV-Godkjente. Koster 6500,- Er dette bra greier? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Desember 15, 2005 Share Skrevet Desember 15, 2005 lager ikke noe dritt, og så er det TUV godkjent. Hadde H&R sett på E30 min, kjempe fornøyd med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Desember 15, 2005 Share Skrevet Desember 15, 2005 Ingenting å lure på, bare kjøp. Hadde også et slikt på en E30 og var storfornøyd. Prisen er det heller ingenting å si på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivlund Skrevet Desember 15, 2005 Share Skrevet Desember 15, 2005 hei! Har et som er nesten det samme på min E46 cab (55mm +35mm) er veldig fornøyd med det!!! Ikke noe å tvile på med H & R nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Desember 15, 2005 Share Skrevet Desember 15, 2005 det er to senkesett som fungerer, og det er Bilstein og H&R! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Desember 15, 2005 Share Skrevet Desember 15, 2005 H&R Cup Kit - 60/40mm - BMW E36 6-cyl. Sedan/Coupe, 22/06/92-nyere. Cup Kit består av 4 stk H&R Fjærer og 4 stk kortere H&R dempere, som er avpasset til hverandre for optimal kjøreegenskaper og utssende. TUV-Godkjente. Koster 6500,- Er dette bra greier? hvor selger de dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Desember 16, 2005 Share Skrevet Desember 16, 2005 det lurer jeg og på?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Desember 16, 2005 Share Skrevet Desember 16, 2005 Hvis dere tar noe fra beskrivelsen av demperne og bruker det på google, så ser man at det er www.powerzone.no som selger dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Desember 16, 2005 Share Skrevet Desember 16, 2005 jeg har bestillt mine H&R-sett på powerzone. de har jo ett dårlig rykte på levering, men når det gjelder ting fra H&R, så har de alltid holdt tiden de har lovet i motsetning til bremsene jeg venter på..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw318is Skrevet Desember 18, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2005 Da blir det nok det julepresang til meg selv i år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå