Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei!

lurer på om det er mye likhet når d gjelder 628 og 635?

angående bremser å slikt..

er det mye stress å få godkjent en 628 med 3.5l motor?

Skrevet

Du må ha HTK (Historische Teile Katalogen).

Men tror faktisk at det fungerer på online ETK'n om man har siste 7 siffer i VIN-nummeret på bilen.. Hvis ikke har eller hadde BMW en online-katalog selv på www.bmw.com et sted. Usikker på om den fortsatt finnes.

Skrevet

ETK har gamle 6-serien jo... du må bare trykke på "mobile tradition" på høyre side så kommer følgende litse opp:

etk1.jpg

Så det så! :):)

Og over til spørsmålet, bremser er samme på 2.8 - 3,5l ....

Skrevet

så det burde ikke bli noe problem å få motorbytte godkjent?

bremsene er ikke standardbremsene, men skal være bedre enn orginale

må jeg eventuelt skaffe tuv papirer på disse?

drivverket er fra samme bil som motoren, altså en 535...

eller skal jeg bare drite i å få det godkjent å bare kjøre som det er...??

Skrevet

Det går jo an å høre med tilsynet om de vil godkjenne den... i teorien skal det jo ikke være noe problem men tilsynet er jo ikke akkurat de greieste personene i Norges lang å prate med. Er jo en stor fordel å ha det godkjent i vognkortet....

Skrevet

ja tenkte og det ville vært en fordel å ha det godkjent...

men det spørs om dem ikke bynne å pirke på senkesette, bremsen og det hjemmesnekra eksosen...

kan bli ett helvete... :?

Skrevet

hvordan er det med bmw norge, leverer dem ut godkjennings papirer på motorbytte?

Biltilsynet sa dem bare godkjente med godkjenning fra bmw :?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...