Viperz Skrevet Desember 12, 2005 Skrevet Desember 12, 2005 hei! lurer på om det er mye likhet når d gjelder 628 og 635? angående bremser å slikt.. er det mye stress å få godkjent en 628 med 3.5l motor?
Muren Motorsport Skrevet Desember 13, 2005 Skrevet Desember 13, 2005 sjekk etk'n, så ser du eventuelle forskjella, tror neppe det er forsjell på 2,8 å 3,5. vekt a burde vær noelunde lik hvertfall. --- >
NSS Skrevet Desember 13, 2005 Skrevet Desember 13, 2005 online ETK har ikke den gamle 6-serien(E24). Heller ikke den på pc
Gunnar Skrevet Desember 13, 2005 Skrevet Desember 13, 2005 Du må ha HTK (Historische Teile Katalogen). Men tror faktisk at det fungerer på online ETK'n om man har siste 7 siffer i VIN-nummeret på bilen.. Hvis ikke har eller hadde BMW en online-katalog selv på www.bmw.com et sted. Usikker på om den fortsatt finnes.
Muren Motorsport Skrevet Desember 13, 2005 Skrevet Desember 13, 2005 søk på archiv. (current) f.eks! http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=41&fg=10 så det er absolutt muli å finne deler til gammel BMW! du må lære å lete på etk'n Gunnar!
Runar-CSi Skrevet Desember 13, 2005 Skrevet Desember 13, 2005 ETK har gamle 6-serien jo... du må bare trykke på "mobile tradition" på høyre side så kommer følgende litse opp: Så det så! :) Og over til spørsmålet, bremser er samme på 2.8 - 3,5l ....
Viperz Skrevet Desember 13, 2005 Forfatter Skrevet Desember 13, 2005 så det burde ikke bli noe problem å få motorbytte godkjent? bremsene er ikke standardbremsene, men skal være bedre enn orginale må jeg eventuelt skaffe tuv papirer på disse? drivverket er fra samme bil som motoren, altså en 535... eller skal jeg bare drite i å få det godkjent å bare kjøre som det er...??
Runar-CSi Skrevet Desember 13, 2005 Skrevet Desember 13, 2005 Det går jo an å høre med tilsynet om de vil godkjenne den... i teorien skal det jo ikke være noe problem men tilsynet er jo ikke akkurat de greieste personene i Norges lang å prate med. Er jo en stor fordel å ha det godkjent i vognkortet....
K Landre Skrevet Desember 13, 2005 Skrevet Desember 13, 2005 Er det forresten noen som vet hvor jeg kan få laste ned HTK- katalogen? har sjekka thex.org der hvor jeg lastet ned ETKen men fant ingenting der.
GSS Skrevet Desember 13, 2005 Skrevet Desember 13, 2005 Hva er forskjellen på HTK og "MOBILE TRADITION"-delen i ETK ?
Runar-CSi Skrevet Desember 13, 2005 Skrevet Desember 13, 2005 Ikke vet jeg, jeg greier meg mer enn nok med "MOBILE TRADITION" i ETK, skulle tru at det meste var inkludert der....
Viperz Skrevet Desember 14, 2005 Forfatter Skrevet Desember 14, 2005 ja tenkte og det ville vært en fordel å ha det godkjent... men det spørs om dem ikke bynne å pirke på senkesette, bremsen og det hjemmesnekra eksosen... kan bli ett helvete...
Viperz Skrevet Desember 20, 2005 Forfatter Skrevet Desember 20, 2005 hvordan er det med bmw norge, leverer dem ut godkjennings papirer på motorbytte? Biltilsynet sa dem bare godkjente med godkjenning fra bmw
Gunnar Skrevet Desember 20, 2005 Skrevet Desember 20, 2005 hvordan er det med bmw norge, leverer dem ut godkjennings papirer på motorbytte? Nei.. De vil ikke ha noe med slikt å gjøre lenger.
Viperz Skrevet Desember 20, 2005 Forfatter Skrevet Desember 20, 2005 faen, dem tvinge jo folk til å kjøre med ugodkjente biler...!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå