B_M_W Skrevet Desember 13, 2005 Share Skrevet Desember 13, 2005 SER MANGE HER HAR DET, VURDERER Å KJØPE NYE LYKTER , MEN HVOR LØNNER DET SEG, HAR SETT UT NOEN CROME PÅ MAXAM NOEN MENINGER OM DETTE. TAKK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Desember 13, 2005 Share Skrevet Desember 13, 2005 JEPP, MANGE SOM HAR DET, MEN DET HJELPER Å SI (SKRIKE?) HVA SLAGS BIL DU HAR. Maxam har grei pris på fk-lykter med angel eyes til e36 iallefall, nesten tusenlappen under de fleste andre jeg har sett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B_M_W Skrevet Desember 13, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2005 CAB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Desember 13, 2005 Share Skrevet Desember 13, 2005 Du har en snodig måte å skrive innleggene dine på. Har du vurdert å slå av caps lock, evnt fjerne fingeren fra shift? Men ja, FK-lyktene som maxam selger er helt greie de. Er vel 2700,- de skal ha for dem. Chrome eller sort må du selv vurdere, personlig synes jeg de sorte er helt overlegne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Desember 13, 2005 Share Skrevet Desember 13, 2005 E36? eller har du funnet chrome til E30? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiifen Skrevet Desember 13, 2005 Share Skrevet Desember 13, 2005 er ikke lyktene må maxam bare jalla?? har en kompis som kjøpte dærfra..men de hadde myyyye midre ringer og fårligere lys i dem i forhold til dem jeg kjøpte fra OS! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Desember 13, 2005 Share Skrevet Desember 13, 2005 Varierer vel hvilke du kjøper. Kjøper du FK fra maxam tror jeg de er relativt like FK fra OS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scirre Skrevet Desember 13, 2005 Share Skrevet Desember 13, 2005 maxam? link? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Desember 13, 2005 Share Skrevet Desember 13, 2005 http://maxam-tuning.com/catalog/ (hint: google) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Desember 13, 2005 Share Skrevet Desember 13, 2005 ...vert billigare og ettermontere ringar i dei lyktene du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Desember 13, 2005 Share Skrevet Desember 13, 2005 Jeg anbefaler CCFL ringer fra ebay.. Meget fornøyd jeg i hvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Desember 13, 2005 Share Skrevet Desember 13, 2005 Har samme lyktene som hagenisse og er meget fornøyd. Ikke minst med prisen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Desember 13, 2005 Share Skrevet Desember 13, 2005 Hva er det slags lykter? Ser jo hvite ut, pluss hvite ringer. Eller er det bare det at bildene blir slik, men virkeligheten blir anderledes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Desember 13, 2005 Share Skrevet Desember 13, 2005 Bildet lyver nok litt. Ringene på førersiden ser litt gulere ut på bildet, men er ikke det. Ser også ut som det er chrome bakgrunn i og med at kun parklyset (ringene) er tent. I tillegg var det litt lyst da bildet ble tatt. Ringene er gule mens nær- og fjernlys er litt hvitere. Syns det tar seg godt ut Lyktene er FK med sort bakgrunn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triplex Skrevet Desember 14, 2005 Share Skrevet Desember 14, 2005 Lien Skrevet: Tir Des 13, 2005 21:42 Tittel: -------------------------------------------------------------------------------- Jeg anbefaler CCFL ringer fra ebay.. Meget fornøyd jeg i hvertfall.. Hva betalte du i frakt? Blir det prisen på ebay + mva? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå