-=BMW-318i=- Skrevet Desember 20, 2005 Share Skrevet Desember 20, 2005 Er det disse lyktene du har Dan? http://maxam-tuning.com/catalog/product ... ts_id=1377 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Desember 20, 2005 Share Skrevet Desember 20, 2005 Stemmer det. Jeg valgte uten frontblinkere og da kostet de 2500,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Desember 21, 2005 Share Skrevet Desember 21, 2005 Lien Skrevet: Tir Des 13, 2005 21:42 Tittel: -------------------------------------------------------------------------------- Jeg anbefaler CCFL ringer fra ebay.. Meget fornøyd jeg i hvertfall.. Hva betalte du i frakt? Blir det prisen på ebay + mva? Jeg betalte 25$ i frakt + et tollgebyr på 150kr som jeg ikke har betalt og ikke fått noe purring på.. Moms betalte jeg heller ikke.. Ikke spørr meg hvorfor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 21, 2005 Share Skrevet Desember 21, 2005 De beste angeleyeslyktene er vel de med xenon fra Hella, men de (har feil ringer og) koster skjorta og ene buksebeinet, så jeg anbefaler da heller FK sine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Desember 21, 2005 Share Skrevet Desember 21, 2005 ikke spar på penger.. kjøp komplette lys fra Hella med Xenon..de har jeg hatt på 2 biler og vært knallfornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå