stiifen Skrevet Desember 13, 2005 Share Skrevet Desember 13, 2005 VANOS er ikke det variable ventiltider eller noe?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet Desember 13, 2005 Share Skrevet Desember 13, 2005 det er vel no ventil styring drit som skal gi den litt mere moment ved lavere turtall, og skal bruke mindre gazolina ved pen kjøring.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Desember 13, 2005 Share Skrevet Desember 13, 2005 VANOS er ikke det variable ventiltider eller noe?? Det er variable ventiltider ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Desember 13, 2005 Share Skrevet Desember 13, 2005 Testa en E36 325 i dag, var ikke imponert for å si det slik, trodde den kom til å gå bedre! Testet forøvrig en 318is også, den var jeg meeget positivt overraska over, den gikk mye bedre enn jeg trodde! Og jeg har motsatt oppfatnig.. jeg ble skuffa over is. min gamle 325 med automat brukte ca 1,4 på bykjøring,på langtur gikk den ned på ca halparten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet Desember 13, 2005 Share Skrevet Desember 13, 2005 Testa en E36 325 i dag, var ikke imponert for å si det slik, trodde den kom til å gå bedre! Testet forøvrig en 318is også, den var jeg meeget positivt overraska over, den gikk mye bedre enn jeg trodde! Og jeg har motsatt oppfatnig.. jeg ble skuffa over is. min gamle 325 med automat brukte ca 1,4 på bykjøring,på langtur gikk den ned på ca halparten. Hehe, det har vell kanskje litt med hvor bra stand bilen er i. Jeg prøvde en ganske rassa 325 som var gått 240000km ca, og en meeget strøken 318is som bare var gått 130000km eller no sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bollemus Skrevet Desember 13, 2005 Share Skrevet Desember 13, 2005 Jeg har en strøken 92' is som bare har gått litt over 130000, men den er fantastisk dau..Kan sies at det er ettermontert klima for 30k, har hørt at det tar en del hk, men at 318is er javn med 320 opp til hundre har jeg vanskelig for og tro, men har aldri kjørt noen annen is enn min egen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå