Gå til innhold

BMW e36 325i spørsmål

henrikjah
 Share

Anbefalte innlegg

Testa en E36 325 i dag, var ikke imponert for å si det slik, trodde den kom til å gå bedre! Testet forøvrig en 318is også, den var jeg meeget positivt overraska over, den gikk mye bedre enn jeg trodde! :D

Og jeg har motsatt oppfatnig.. jeg ble skuffa over is.

min gamle 325 med automat brukte ca 1,4 på bykjøring,på langtur gikk den ned på ca halparten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testa en E36 325 i dag, var ikke imponert for å si det slik, trodde den kom til å gå bedre! Testet forøvrig en 318is også, den var jeg meeget positivt overraska over, den gikk mye bedre enn jeg trodde! :D

Og jeg har motsatt oppfatnig.. jeg ble skuffa over is.

min gamle 325 med automat brukte ca 1,4 på bykjøring,på langtur gikk den ned på ca halparten.

Hehe, det har vell kanskje litt med hvor bra stand bilen er i. Jeg prøvde en ganske rassa 325 som var gått 240000km ca, og en meeget strøken 318is som bare var gått 130000km eller no sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en strøken 92' is som bare har gått litt over 130000, men den er fantastisk dau..Kan sies at det er ettermontert klima for 30k, har hørt at det tar en del hk, men at 318is er javn med 320 opp til hundre har jeg vanskelig for og tro, men har aldri kjørt noen annen is enn min egen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...