Gå til innhold

Oppkjøring...

///stian
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ta deg en kjøretur en dag før oppkjøringa med faren din, eller no, og kjør omtrent samme ruta som kommer på oppkjøringa. Eller i hvertfall på den plassen der den bruker å være. Jeg gjorde det dagen før og følte jeg fikk mye igjen for det. Pass på å holde fartsgrensa, plasseringa, lysene og ikke minst fotgjengere. Er du uoppmerksomme på dem ryker du rett ut. Brems ned i god tid før du ser dem. Hold deg i maks 30 når du kjører gjennom byen..

Ta deg en sigarett, eller to og ro deg ned. Kjørelæreren jeg fikk var utrolig grei, og det hele gikk utrolig fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..ikkje tenk på dette.... er du klar så er du klar. Ver oppmerkson og roleg i tafikken, og dersom du bomma på noko og oppdagar det...pressiser at du no var klar over at det du gjorde ikkje var rett....då viser du at du kan stoffet, men bomma litt i praksis. Alle som køyrer bil, gode som dårlege gjer feil i trafikkbildet frå tid til anna.....forskjelen på gode og dårlege er oftast at dei gode veit når dei gjorde ein feil...medan dei dårlege ikkje viste bedre..

TVI TVI!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tanke på hvor mange tullinger som har fått lappen så går det nok bra. IKKE STRESS ihvertfall,da blir det rot. ikke vis ,i tilfelle, at du har holdningsproblemer. da blir dem kjipe. "strykejernet" Smith på biltilsynet,økern var veldig i tvil en sommerdag i 96. mente jeg kjørte fort og var for mye frampå samtidig som han ga 2`er feil fordi jeg ikke ga gass og utnytta et par sjangser. ikke så lett å vite hva dem vil ha.. men det er helhetsintrykket i kjøringa som er det viktige så gi ditt beste

(fikk lappen på 1`e men han lot meg svette litt etter kjøringa.kjipt nok siden jeg var russ og fyllesjuk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta deg en sigarett
Det er bra
NSS Skrevet: Tir Des 13, 2005 19:15 Tittel:

--------------------------------------------------------------------------------

Hvor skal du kjøre opp?

Stavanger..

Off ja.. Kjørte en runde med far min i dag, han sa at det kom til å gå bra det samme sier kjørelæreren (men det sier dem vel til alle)

Dere hører verfall fra meg.. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg strøk første gang jeg hadde oppkjøring..

Kjørte opp på billingstad.. hadde selvsagt Mensen-Mette som Sensor.. noen her som kjenner til henne ?

Det er forresten ikke verdens undergang om du stryker første gang.. det betyr ikke at du er en dårlig sjårør.. det er generellt mange som stryker.. i alle fall i Oslo vet jeg .. om du ikke har lappen nå har du den om 1 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oppkjøringa er mye lettere en denne testoppkjøringa du har på kjøreskolen, hvist dere har den da, har hatt lappen i en drøy mnd nå, men oppkjøringa er egentli mye lettere en alle tror.. gjør det du føler er logisk å riktig.. vis at du tar det med ro, altso, akselerer med normal tyngde på foten osv.. og vikeplikt er superviktig.. går fint dette.. lykke til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...