Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

og tenk på at du , til tross for at 99% av befolkningen tror at det er "venstre regelen" som gjelder i rundkjøringer, har vikeplikt for alle inne i rundkjøringa. :lecture:

merkelig at dette er et av problemområdene i trafikken. det er jo egentlig rent teoretisk sett ett kryss hvor alle har vikeplikt. har to ganger vært vitne for noe uheldige skjeler etter at de fikk en idiot i venstre bakdør/bakskjerm.og de har vunnet begge to.

• Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

De fleste som får oppkjøring i Stavanger-området har mye av kjøringen i Sandnes sentrum. Det er et eldorado for sensorer. Masse vikeplikt, lyskryss, faenskap; masse hindringer... :?

Tips: Kjør MYE i sandnes de neste dagene...

Skrevet

ikke at jeg vet så jævla mye om Stavanger... men det er mange forskjellige oppkjørings-ruter å kjøre... men bare øve masse... det er gode greier

Skrevet

Det er ikke så jævla mange å velge mellom... Kjørelæreren min sa de rulerte mellom 3-4 ruter, og det var bare en rute som unngikk sandnes.

Når det er sagt, så tok jeg lappen for 5 år siden... Meget mulig de har endret noe på rutene :lol:

Skrevet

Ta også godt vare på fotgjengere. Se etter dem, og stopp hvis de ser ut som om de har retning av et fotgjengerfelt. Hvis de ikke skal over likevel, sier du noe sånt som at det er bedre å stoppe en gang for mye for dem enn en gang for lite. Slikt liker sensor.

Skrevet
Det er ikke så jævla mange å velge mellom... Kjørelæreren min sa de rulerte mellom 3-4 ruter, og det var bare en rute som unngikk sandnes.

Når det er sagt, så tok jeg lappen for 5 år siden... Meget mulig de har endret noe på rutene :lol:

Trur det er menge ruter her i førde. Eg fekk rute nr 11.!!! og eg trur da e fleir.

Skrevet

....trur det er ein del her inne på denne tråden som ikkje rett lesning reint psykologisk no kvelden før oppkøyringa!... Ikkje les meir!

Lykke til!

Skrevet

FIKK LAPPEN

Men klarte jo selfølgelig å rygge rett i veggen når jeg skulle parkere, da var jeg sikker på at jeg strøyk men fikk den for det.. ja det var rett før jeg begyynte å gråte :oops: Både sensor og kjørelærer fikk en GOD klem av meg :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...