haakon Skrevet Desember 13, 2005 Share Skrevet Desember 13, 2005 og tenk på at du , til tross for at 99% av befolkningen tror at det er "venstre regelen" som gjelder i rundkjøringer, har vikeplikt for alle inne i rundkjøringa. merkelig at dette er et av problemområdene i trafikken. det er jo egentlig rent teoretisk sett ett kryss hvor alle har vikeplikt. har to ganger vært vitne for noe uheldige skjeler etter at de fikk en idiot i venstre bakdør/bakskjerm.og de har vunnet begge to. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet Desember 13, 2005 Share Skrevet Desember 13, 2005 De fleste som får oppkjøring i Stavanger-området har mye av kjøringen i Sandnes sentrum. Det er et eldorado for sensorer. Masse vikeplikt, lyskryss, faenskap; masse hindringer... Tips: Kjør MYE i sandnes de neste dagene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 13, 2005 Share Skrevet Desember 13, 2005 ikke at jeg vet så jævla mye om Stavanger... men det er mange forskjellige oppkjørings-ruter å kjøre... men bare øve masse... det er gode greier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet Desember 13, 2005 Share Skrevet Desember 13, 2005 Det er ikke så jævla mange å velge mellom... Kjørelæreren min sa de rulerte mellom 3-4 ruter, og det var bare en rute som unngikk sandnes. Når det er sagt, så tok jeg lappen for 5 år siden... Meget mulig de har endret noe på rutene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrondK Skrevet Desember 14, 2005 Share Skrevet Desember 14, 2005 Ta også godt vare på fotgjengere. Se etter dem, og stopp hvis de ser ut som om de har retning av et fotgjengerfelt. Hvis de ikke skal over likevel, sier du noe sånt som at det er bedre å stoppe en gang for mye for dem enn en gang for lite. Slikt liker sensor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///stian Skrevet Desember 14, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2005 OFf ja gruer meg nå.. Kjøringa begynner 1000 i morgen :S gruer meg ja.. MEN TAKKER Å BUKKR FOR ALLE TIPSENE JEG HAR FÅTT HER.. DETTE ER FAMILIE AZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J Naustdal Skrevet Desember 14, 2005 Share Skrevet Desember 14, 2005 Det er ikke så jævla mange å velge mellom... Kjørelæreren min sa de rulerte mellom 3-4 ruter, og det var bare en rute som unngikk sandnes.Når det er sagt, så tok jeg lappen for 5 år siden... Meget mulig de har endret noe på rutene Trur det er menge ruter her i førde. Eg fekk rute nr 11.!!! og eg trur da e fleir. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Desember 14, 2005 Share Skrevet Desember 14, 2005 ....trur det er ein del her inne på denne tråden som ikkje rett lesning reint psykologisk no kvelden før oppkøyringa!... Ikkje les meir! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///stian Skrevet Desember 14, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2005 @ovex. Tusen takk.. skal gå å legge meg nå, så blir det en god frokost i morgen tidlig.. dere hører fra meg i 11 tia.. god natt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///stian Skrevet Desember 15, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2005 FIKK LAPPEN Men klarte jo selfølgelig å rygge rett i veggen når jeg skulle parkere, da var jeg sikker på at jeg strøyk men fikk den for det.. ja det var rett før jeg begyynte å gråte Både sensor og kjørelærer fikk en GOD klem av meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Desember 15, 2005 Share Skrevet Desember 15, 2005 Gratulerer! Og som alle sier: Pass på lappen nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Co|a Skrevet Desember 15, 2005 Share Skrevet Desember 15, 2005 er 15-20 ruter i stavanger/sandnes området ble jeg opplyst da jeg måtte ta lappen på ny nå i september. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Desember 15, 2005 Share Skrevet Desember 15, 2005 Gratulerer med lappen ja Må ta vare på den nå, norges rekorden på å miste den er fire minutter eller noe hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bunny Skrevet Desember 15, 2005 Share Skrevet Desember 15, 2005 Gratulerer så mye. Håper den varer lenge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrondK Skrevet Desember 15, 2005 Share Skrevet Desember 15, 2005 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå