Gå til innhold

Oppkjøring...

///stian
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har lappen enda.. har kjørt ca 10 mil siden jeg fikk den, siden jeg ikke har gått tilanskaffelse av BMW så kjører jeg rundt i en Mazda Demio 1.5 automat er ikke et lyn akuratt men eg nok til meg som akuratt har fått lappen..

TUSEN TAKK TIL ALLE SAMMEN!!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FIKK LAPPEN

Men klarte jo selfølgelig å rygge rett i veggen når jeg skulle parkere, da var jeg sikker på at jeg strøyk men fikk den for det.. ja det var rett før jeg begyynte å gråte :oops: Både sensor og kjørelærer fikk en GOD klem av meg :wink:

GRATULERER!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aama_racing..

Hadde store forventnigner, så jeg ble skuffet..

-----------------------------

Er litt kult ut av svinger når jeg tar kickdown og motoren begyner å oppfatte at jeg gir gass (rundt 5500 rpm) så blir det bare hjulspinn.. Men japsebil er dritt det har jeg funnet ut, men automat det er gullfint synes jeg..

Ble 18 i oktober jeg, så det er litt leit og ikke få lappen før nå men hadde hatt den på dagen (3 oktober) hadde jeg ikke krasjet med mopeden (kjørte rett i en traktor i ca 50 kmt) brakk lårbeine så hele sommeren gikk vekk å gå på krykker, men fikk verfall med meg det viktigste GATEBIL.. hehe..

Men takker hele gjengen, TUSEN TAKK.. får ikke sagt det nok..

Er det noen i stavanger som ser en blå Mazda Demio med svarte stårfelger så må dere hilse, hilser igjen jeg.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. kom til et kryss.. hadde maks 40. begynte å bremse så bare seilte jeg rett i et j.... skilt :P gått jeg ikke kjørte bimme.. snakket med farmor, hun sa bare at jeg skulle kjøpe en ny lykt, så lykta kommer på tirsdag kostet 500.. så blir det lapping av fanger på onsdag :P men men fort gjort :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...