Gå til innhold

Oppkjøring...

///stian
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takker..

Men men.. Lærer av feilene :P Off leit med Framhjulstrekk på sånn føre det er i stavanger nå... :(

Snakket med folk i dag, var ikke den første som traff stolpen, for det er akuratt som en liten bru (går en kanal under) så det er alltid galtt der :s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker..

Men men.. Lærer av feilene :P Off leit med Framhjulstrekk på sånn føre det er i stavanger nå... :(

Snakket med folk i dag, var ikke den første som traff stolpen, for det er akuratt som en liten bru (går en kanal under) så det er alltid galtt der :s

Du har no lært til neste gong da ;-) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker..

Du har no lært til neste gong da ;-) hehe

Besøkte eit fortau eg også igår med bimmeren.. hadde eg vore ein halv meter lengre til høgre, hadde eg troffe ein lyktestolpe.. så eg hadde litt flaks ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med lappen!

Krasja etter 1 uke eller noe jeg også når jeg fikk lappen, og igjen når det ble glatt.... men begge deler var alene ulykker som din. Greit når det bare er en selv det går utover....

Også er det veldig greit å kjøre biler til rundt 10-20000 som man kan skaffe deler til på biltema de første par åra man har lappen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...