Gå til innhold

mangler jeg en list på m3 fangeren?

Bmwray
 Share

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har kjøpt en orginal M3 fanger, hvis dere ser på bilde her så er det en gummilist nederst http://www.veng.no/images/M3%20look%20fanger.jpg

den har ikke jeg på bilen min :s så det ikke før jeg sendte den til lakkering..

Er ikke noe fester til den gummilista heller

Mangla det noe i esken eller er det den uten leppa som kalles m tec fanger? hva er foskjellen på m tec og m3?

Takker for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*dissekere ironiene litt*

Altså.. en Rieger M3 front? ;) Eller en "rieger front"? hehe.

*pirk pirk* vettu

rieger_m3_2.jpg

Og disse her. Bakfangeren.. Er det bare en montering på originalfangeren, eller en hel fanger?

Samme med sideskjørtene.. Er det bare montering utenpå de originale, eller hel nye (med farvestifter tell? ;) )

Snakker da om disse her, siden det er mange billigutgaver der ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ChrZZ: Det er Rieger Infinity-fronten. Har den på min. Ganske lik M3-fangeren ja :) Du kan se forskjellen ved at Infinity-fronten går inn i midten, mens M3-fangeren er rett hele veien.

Hva slags grill er det du bruker? For.. den følger ikke med fangeren, og er ikke original?

Evt url til hvor du kjøpte den?

Hvor mye betalte du for dette settet (front, bak?) Det er da Rieger ABS-plast?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grillen er sort og fulgte med fangeren. Kjøpt på www.gsbildeler.no

Husker ikke helt hvor mye jeg betalte, men så veldig billig var det ikke. Fangeren var dyr, mens tilhørende leppe pluss m-tech lista var grei pris på. Kjøpte alle da GS hadde kampanje i fjor på denne tida. Fikk 15% var det vel. Er av ABS-plast ja.

Edit:

Nederste del av rieger-fronten er da ganske så annerledes enn en vanlig m3-front vel.

Ja. Rieger fronten er vel litt lengre og skråstilt nederst. Sliter litt med å se forskjell må jeg innrømme siden jeg ikke er så inne på den M-fronten, så for meg er det lettest å se på innsnevringen i midten på Infinity-fronten :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nederste del av rieger-fronten er da ganske så annerledes enn en vanlig m3-front vel. Jeg liker begge jeg, men sideskjørtene til rieger ser ut som noe bikkja kunne dratt med inn.

Sånn... stylingmessig.. Vil det gå "greit" eller at det er akseptabelt å bruke m3-sideskjørt sammen med Rieger Infinity-stylingen?

Har du/noen bilde av M3-sideskjørt? Ser at dem hos koed.dk ikke ser så veldig forskjellig fra de originale som er montert på BMW -->

billedeaspbillede25981344406yb.jpg

("M3 / M-tec skørtesæt (fin kopi af det originale)")

Ellers... så GÅR det jo an å bruke de originale som er med E36-en..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...