triplex Skrevet Desember 14, 2005 Share Skrevet Desember 14, 2005 Hei er det noen som vet om det er noe slags sensor på vindus viskerne på e34? På hakk 1 så går di enten med 5 sekunders mellomrom eller 9. Skal det være sånn? Takk for svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Filur Skrevet Desember 14, 2005 Share Skrevet Desember 14, 2005 Hakk 1 er intervall, så den visker hvert 5 sekund... ingen sensor dær nei... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nokiaas Skrevet Desember 14, 2005 Share Skrevet Desember 14, 2005 Jeg kan styre intervallet selv. Det er litt vanskelig å forklare, men............ Jeg setter visker i possisjon 2, venter til viseker er på topp Tar den helt av Venter fks 3 sekunder Setter på intervall, da går den med 3 sekunders intervall Venter jeg 10 sekunder, så venter den 10 sekunder osv. Kan noen andre bekrefte det samme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triplex Skrevet Desember 14, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2005 jeg har testet ut det du sier og det funker likens oss meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Filur Skrevet Desember 14, 2005 Share Skrevet Desember 14, 2005 hm.. dette må jeg prøve, var ikke klar over det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet Desember 14, 2005 Share Skrevet Desember 14, 2005 Til meg går det an å trykke vindusvisker"spaken" innover...Det har noe med intervallen... Noen som har det samme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Filur Skrevet Desember 14, 2005 Share Skrevet Desember 14, 2005 Til meg går det an å trykke vindusvisker"spaken" innover...Det har noe med intervallen...Noen som har det samme? Hos meg slåes spylerne på når jeg trykker den inn... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet Desember 14, 2005 Share Skrevet Desember 14, 2005 Ikke mot deg eller bakover men trykk den inn mot rattet.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Filur Skrevet Desember 14, 2005 Share Skrevet Desember 14, 2005 Jepp, akkurat det jeg gjør... mine spylere slåes på når jeg trykker den inn mot rattet OG mot meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet Desember 14, 2005 Share Skrevet Desember 14, 2005 Spylerne kommer på når jeg drar den mot meg men er ikke sikker hva det er til når jeg trykker den inn mot rattet...spylerne spyler ikke da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet Desember 14, 2005 Share Skrevet Desember 14, 2005 Mine skrur seg også automatisk ned ett hakk ved stans og krabbekjøring. Ganske kjekt det au. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Desember 14, 2005 Share Skrevet Desember 14, 2005 dette må prøves til sommern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Desember 14, 2005 Share Skrevet Desember 14, 2005 Mine skrur seg også automatisk ned ett hakk ved stans og krabbekjøring. Ganske kjekt det au. Har noko lignande på min...dersom den står i pos. 2 og eg stoppar eller køyrer veldig sakte skrur den seg på med intervall på ca. 3 sekund. I posisjon 1 trur eg ikkje det er noko forandring, posisjon 3 har eg ikkje prøvd sidan eg berre har brukt det eit par gonger...då var deg mildt sagt "#¤%#" vær Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nokiaas Skrevet Desember 14, 2005 Share Skrevet Desember 14, 2005 jeg har testet ut det du sier og det funker likens oss meg Det var bra, har spurt noen andre, men de har ikke fått det til, så jeg har lurt på om det er noe "galt" med min bil. Men uansett om det hadde vært noe galt så hadde det ikke gjort noe, for det er en funksjon jeg bruker ofte. Skal prøve og trykke spaken inn mot rattet jeg også, har aldri prøvd det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet Desember 14, 2005 Share Skrevet Desember 14, 2005 Når du trykker spaken innover mot rattet spyler du med spylerkonsentratet (den lille tanken rett foran ruta under panseret) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå