Gå til innhold

Vindusvisker på e34


triplex
 Share

Anbefalte innlegg

Når du trykker spaken innover mot rattet spyler du med spylerkonsentratet (den lille tanken rett foran ruta under panseret) :wink:

Ah, det har ikke jeg, så det er derfor jeg ikke kunne trykke inn spaken da jeg prøvde i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du trykker spaken innover mot rattet spyler du med spylerkonsentratet (den lille tanken rett foran ruta under panseret) :wink:

Ah, det har ikke jeg, så det er derfor jeg ikke kunne trykke inn spaken da jeg prøvde i dag.

Hmmm... Merkeleg at eg har det og ikkje du.. Ettersom eg har ein simplare utgave av bilen enn det du har.... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du trykker spaken innover mot rattet spyler du med spylerkonsentratet (den lille tanken rett foran ruta under panseret) :wink:

Den tanken henger på hovedtanken min. Voldsomt med spyleveske på bilen foresten. 8liter i hovedtank, 2liter i intensivtank og 4liter i bakrutetank.

Når jeg trykker inn, kjører den spyling på frontrute og intensiv vask på både hoved og grøftlys 2ganger med 2sek pause. Litt snedig den. Det som er bra med bimmersen (HER OGSÅ!), er at den spyler før viskerne starter. Virker litt logikk i det. Mercen jeg hadde rakk å dra sanda over vindua 2 ganger før væska kom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min skrur seg også ned et hakk når jeg stopper eller kjører sakte.. Øker jeg farten igjen så setter den opp igjen til hakk 2..

Jeg må teste denne metoden din nokiaas :)

NB! Det virker jo bare når man kjører, men det trenger jeg vel ikke å fortelle, det sier seg nesten selv.

Tror alle har den funksjonen at det blir automatisk intervall ved stans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...