Gå til innhold

Småtøff Compact

antiloop
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Compact er konebil,og at det fins 3(jaja,det finns garantert fler) motorsterke biler av dem i norge(som er halve) veier liksom ikke helt opp.Og hva med den compactgjengen???Skal den fike til meg??hahaha..Det er en forkledd golf nesten jo(som heldigvis er utgitt i BMW kvalitet),og alle vet at det er kun kjerringer og homser som kjører golf. :lol:

Jaså så du mener vi er homser nå.. Hmm, jaja.. Det skal jeg si til frua at du har sagt. Så kan hu komme å fike til deg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaså så du mener vi er homser nå.. Hmm, jaja.. Det skal jeg si til frua at du har sagt. Så kan hu komme å fike til deg. :)

Vet nå ikke helt om den kommentaren der slår ut i ditt favør... ;)

Hehe, nei det er så. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Compact er konebil,og at det fins 3(jaja,det finns garantert fler) motorsterke biler av dem i norge(som er halve) veier liksom ikke helt opp.Og hva med den compactgjengen???Skal den fike til meg??hahaha..Det er en forkledd golf nesten jo(som heldigvis er utgitt i BMW kvalitet),og alle vet at det er kun kjerringer og homser som kjører golf. :lol:

Hehe..kjerringer og homser kjører motorsvake biler, og etter bilparken du presenterer så er ikke engang alle bilene sammenlagt motorsterke engang! :rompe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ikke ikke homo, og sist jeg sjekket heller ikke dame.. Men jeg kjører Compact med "kjipeste" motor...

Sytens designet på bilen er meget bra. Men det var først og fremst økonomien som gjorde at jeg ble eier av denne bilen.. Som student er man ikke akkuratt rik.

Jeg ville derfor heller eie en 96 modell 316, framfor en 88 modell 325, tanke på driftsikkerhet, i og med denne 325 begynner å bli gammel..dyr i drift osv.

Nå skal det være sagt at jeg leter en e30 325 til sommerbil. :)

Compacten er jeg meget fornøyd med. Driftsikker og billig, fram og tilbake til skolen.. :)

(viser det seg at jeg slipper å pendle mer fram og tilbake til skolen, hadde det jo vært morro å plassert en 6er i compacten... Drømmer om de 5 andre compactene her i lande, med småhissige motorer)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe..kjerringer og homser kjører motorsvake biler, og etter bilparken du presenterer så er ikke engang alle bilene sammenlagt motorsterke engang! :rompe:

Syns da ikke at 3 biler med totalt 500-600hk er så ille jeg da men. :roll:

Du slår meg jo tross alt med 6hk med orginal motor da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns da ikke at 3 biler med totalt 500-600hk er så ille jeg da men. :roll:

Du slår meg jo tross alt med 6hk med orginal motor da.

Så tar du våre tre konebiler som da har over 1000hk tilsammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men hvorfor kjøpe en Compact når man kan kjøpe en Coupè ? det skjønner ikke jeg .. jeg forstår at folk vil ha en BMW.. men ingen på denne kloden kan komme her og si at de heller vil ha en Compact en en Coupè ?

Kan vel hende at noen ikke synes Coupe er så fin? For meg er det viktig at vogna er 150kg lettere. Compacten er jo tung som faen, coupe er enda værre. Driter i åssen den ser ut, og hva folk synes jeg. Koser meg bak rattet, kjøreopplevelsen er det viktigeste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er jo en skikkelig god grunn til å like en Coupè. tenkte jeg ikke enganag på. veldig legitim grunn det du har der...

Alle har jo forskjellige preferanser.. og det er lov..

men jeg ville fremdeles kjørt en Coupe med 150kg ekstra en å bli tatt for å være en dust i en coupè...tror jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...