nfn Skrevet Desember 14, 2005 Share Skrevet Desember 14, 2005 Jeg har problemer med å finne ut hva jeg skal gi dama til jul i år, hu vil ikke si noe hu ønsker seg.. og hu ønsker seg ikke noe bil-materiell av noe slag.. noen som har et hett tips å komme med som er bankers?! på forhånd takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Desember 14, 2005 Share Skrevet Desember 14, 2005 melder meg på jeg å her..har bestilt smykke fra Danmark men må handle noe mer så kom med tips folx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 14, 2005 Share Skrevet Desember 14, 2005 http://www.fanteri.com/product.asp?Prod ... tgID=15899 Denne er bankers..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 14, 2005 Share Skrevet Desember 14, 2005 masse moro dama vil like... Nye bremseklosser... eller en stor VINGE på bilen... eller en Turbo til 325'en... alt det vil falle i smak.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet Desember 14, 2005 Share Skrevet Desember 14, 2005 det eneste som teller er GULL OG DIAMANTER, neida. Jeg har kjøpt frøkna undertøy, det jule under tøyet fra Kappahl (drit frekt!) øre dobber (ikke sølv), og en sjorte som hun kan bruke til daglig pluss sånn juggel dritt for å henge på mobilen. dette kom på snaue 700 spenn håper hu blir gla. Gave kort på aroma-terrapi er også knall, det også en liten små ting ved siden av.. Eller kanskje ski utstyr, det er jo sessongen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Desember 14, 2005 Share Skrevet Desember 14, 2005 Digital kamera er vel bankers hvis "hu" ikke allerede har det.Fin gave i mange prisklasser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Desember 14, 2005 Share Skrevet Desember 14, 2005 Har hun ikke mp3-spiller, så er jo det en veldig grei gave.. Er jo det som er hot i år. (Jobber på expert).. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå