Kjetil 323i E36 Skrevet Desember 17, 2005 Share Skrevet Desember 17, 2005 For å åpne .rar filen må du ha Winrar, winzip eller lignene... www.winrar.com Da er det bare å pakke den ut en plass, lese info fila som følger med og gjøre som den sier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KjetilO Skrevet Desember 18, 2005 Share Skrevet Desember 18, 2005 Det du gjør når du cracker et spill er å bytte ut den vanlige programfila - i dette tilfellet worms3d.exe - med en fil som er skrevet om slik at man unngår kopisperrene som er lagt inn i spillet. På bildet du har lagt ut ligger det en katalog som heter worms.3d.crack.nocd osv. Inni den katalogen ligger den cracka programfila (worms3d.exe – den heter det samme som originalfila)– du skal altså ta den fila og kopiere inn i katalogen som inneholder den originale program fila – c:/worms 3d eller noe slikt – du vi da få spørsmål om du vil overskrive, det svarer du ja på. Så er det bare å starte spillet på vanlig måte. Håper det ikke ble for knotete forklart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520d Skrevet Desember 18, 2005 Share Skrevet Desember 18, 2005 alle sier ett lannet her... Men får å pakke ut en bin fil så skal du laste ned WinIso virker som Winrar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KjetilO Skrevet Desember 18, 2005 Share Skrevet Desember 18, 2005 Ut i fra det jeg kan se på bildet han har lagt ved, så har han allerede pakket ut .rar fila Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Desember 18, 2005 Share Skrevet Desember 18, 2005 Ja skjønner ikke helt de som sier at du skal pakke ut bin fila.. Det skal du jo da ikke.. Denne bin fila kjører du med Daemon Tools el Alcohol 120%.. For å crack'e Worms3D bytter du ut "Launcher" fila med den som ligger under "NOCD" folderen/mappa. Og som KjetilO sier, da er det bare å starte spillet via Start-menyen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Desember 18, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2005 ok... nå begynner jeg å lure på om dette er høl i huet å drive med! jeg nekter å dra å kjøpe spillet etter å ha brukt så jævlig med tid for å få det til! når jeg nå starter spillet ( ved å trykke på worms3d.exe i rar-fila) får jeg opp en feilmeldig underveis at worms3d.exe har et problem... kommer liksom ikke videre... prøver jeg å trykke på launcher.exe får jeg opp startvindu til worms3d og når jeg trykker på play, får jeg beskjed om at feil disc inserted! anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Desember 18, 2005 Share Skrevet Desember 18, 2005 Når du får den beskjed, (feil CD), så har du sikkert ikke kopiert inn fila fra "NOCD" mappa. Den "Launcher" fila. Den må kopieres inn før du trykker på play. Om du har kopiert inn og du fortsatt ikke får startet det, må du ha en Virtual CD hide.. Eks på program: Sd4hide, SR7.Stop, Virtual-CD-hide. Men tror ikke du skal behøve noen av disse programmene på ett såpass gammelt spill. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Desember 18, 2005 Share Skrevet Desember 18, 2005 Hadde jeg bodd i nærheten skulle jeg gitt deg et lite kurs i cracket software, nesten så det klør i fingrene her nå.. Ingen i omkretsen din som er data nerder da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Desember 18, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2005 når jeg har installert spillet, skal jeg da slette worms3d.exe og launcher.exe og erstatte disse med de fra no-cd-fila? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Desember 18, 2005 Share Skrevet Desember 18, 2005 når jeg har installert spillet, skal jeg da slette worms3d.exe og launcher.exe og erstatte disse med de fra no-cd-fila? Er det både en Worms3d.exe og en Launcher.exe under "NOCD" så skal begge erstattes ja.. Men du trenger ikke fjerne de, bare kopier over. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrondK Skrevet Desember 19, 2005 Share Skrevet Desember 19, 2005 For å si det enkelt skal alle filer i fra no-crack-fila erstatte de filene som ligger i wormskatalogen din. Når dette er gjort skal alt funke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå