Gå til innhold

hvilket program trenger jeg?

M3cabriolet
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det du gjør når du cracker et spill er å bytte ut den vanlige programfila - i dette tilfellet worms3d.exe - med en fil som er skrevet om slik at man unngår kopisperrene som er lagt inn i spillet.

På bildet du har lagt ut ligger det en katalog som heter worms.3d.crack.nocd osv. Inni den katalogen ligger den cracka programfila (worms3d.exe – den heter det samme som originalfila)– du skal altså ta den fila og kopiere inn i katalogen som inneholder den originale program fila – c:/worms 3d eller noe slikt – du vi da få spørsmål om du vil overskrive, det svarer du ja på. Så er det bare å starte spillet på vanlig måte.

Håper det ikke ble for knotete forklart :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja skjønner ikke helt de som sier at du skal pakke ut bin fila.. Det skal du jo da ikke.. Denne bin fila kjører du med Daemon Tools el Alcohol 120%..

For å crack'e Worms3D bytter du ut "Launcher" fila med den som ligger under "NOCD" folderen/mappa.

Og som KjetilO sier, da er det bare å starte spillet via Start-menyen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok... nå begynner jeg å lure på om dette er høl i huet å drive med! jeg nekter å dra å kjøpe spillet etter å ha brukt så jævlig med tid for å få det til!

når jeg nå starter spillet ( ved å trykke på worms3d.exe i rar-fila) får jeg opp en feilmeldig underveis at worms3d.exe har et problem...

kommer liksom ikke videre...

prøver jeg å trykke på launcher.exe får jeg opp startvindu til worms3d og når jeg trykker på play, får jeg beskjed om at feil disc inserted!

anyone?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du får den beskjed, (feil CD), så har du sikkert ikke kopiert inn fila fra "NOCD" mappa. Den "Launcher" fila. Den må kopieres inn før du trykker på play.

Om du har kopiert inn og du fortsatt ikke får startet det, må du ha en Virtual CD hide..

Eks på program: Sd4hide, SR7.Stop, Virtual-CD-hide.

Men tror ikke du skal behøve noen av disse programmene på ett såpass gammelt spill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når jeg har installert spillet, skal jeg da slette worms3d.exe og launcher.exe og erstatte disse med de fra no-cd-fila?

Er det både en Worms3d.exe og en Launcher.exe under "NOCD" så skal begge erstattes ja.. Men du trenger ikke fjerne de, bare kopier over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...