Gå til innhold

Må bort!


S2C
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bakrutesenkeren da? har fortsatt ikke mottatt noe! dårlige greier!

Har dsv ikke dataen min her, så jeg kan ikke kontakte leverandøren. Må jobbe og flytte og har ikke noe bil (kræsja). Er det så mye skader på senkeren da? M5 fronten som jeg sendte kom jo i retur uten noe skader, så det er ganske rart at bakrutesenkeren er skadet så mye. Må jo gå ann å reparere, er jo glassfiber det :)

alt kan repareres! men j**** irriterende å betale for noe som er ødelagt når du får det, så må eg i tillegg begynne å plastre for å få det helt igjenn!

:evil::evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du jobber å flytter..kræsja bilen å du kan ikke ringe levrandøren,mistet mobilen også eller..kanskje ikke lurt å drive å selge heller da...Å hadde du syns det hadde vert moro å kjøpt en del også fått den ødelakt frem :( sorry måtte bare skrive det,ikke ute etter å ødelege salgs tråden,men ble bare litt irritert..føler med han som fikk den ødelakte delen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bakrutesenkeren da? har fortsatt ikke mottatt noe! dårlige greier!

Har dsv ikke dataen min her, så jeg kan ikke kontakte leverandøren. Må jobbe og flytte og har ikke noe bil (kræsja). Er det så mye skader på senkeren da? M5 fronten som jeg sendte kom jo i retur uten noe skader, så det er ganske rart at bakrutesenkeren er skadet så mye. Må jo gå ann å reparere, er jo glassfiber det :)

alt kan repareres! men j**** irriterende å betale for noe som er ødelagt når du får det, så må eg i tillegg begynne å plastre for å få det helt igjenn!

:evil::evil:

Send senkeren i retur da, så får jeg sende en ny en. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...