Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har sedan, jeg har midt-armlene bak og jeg hadde skipose der før..men tok ut pga av sub baki..sub er nå vekk så jeg lurer på og montere skiposen igjen pga det er jævlig irriterende at armlenet sklir inn i hullet hele tida...

Skrevet

Har tilsalgs nedfellbare bakseter til sedan(komplett interiør) i velour.

Det er belte i midten på det.

I det nye interiøret er det midtarmlene.

Er det karosseriforskjeller på e36er med nedfellbare bazkseter og de "vanlige"?

Skrevet

jeg har e36 sedan. men den er regga for bare 4 pga at når den skulle bli importert så måtte den veies med full tank + 5 i bilen, da gikk det akkurat over lovlig totalvekt på bilen på trafikkstasjon. hmmm, har jeg blitt snytt for et sete :cry:

Skrevet

berre cab som er 2+2.

Min har eit mjukt kunststoff som liknar på skinn....dette er kedd utpå nederste bakplata på framstolane.... (kan nok forvekslast med skinn)

Skrevet
jeg har e36 sedan. men den er regga for bare 4 pga at når den skulle bli importert så måtte den veies med full tank + 5 i bilen, da gikk det akkurat over lovlig totalvekt på bilen på trafikkstasjon. hmmm, har jeg blitt snytt for et sete :cry:

Hmmm..min E36 ble importert i '03, og den er registert til fem ;)

Skrevet

Høres sykt ut!

Skrevet
4 dører = sedan

2dørs= coupe

På E36, ja! men mange kaller 2-dørs E30 for coupe, dette er faktisk en 2-dørs sedan :D

Dette stemmer 100% :lecture:

det visste jeg ikke, er forskjellen da at sedan har B stolpe mens coupe har ikke?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...