Morten318 Skrevet Desember 14, 2005 Share Skrevet Desember 14, 2005 beltet mitt ligger nedi et "søkk" i midten av baksete.. synes ikke så mye og kjekt å bare dra fram om 5'te mann skal inn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Desember 14, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2005 har dere armlene i deres sedan? bak altså... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet Desember 14, 2005 Share Skrevet Desember 14, 2005 har dere armlene i deres sedan? bak altså... Nope, ikke hos meg hvertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Desember 14, 2005 Share Skrevet Desember 14, 2005 ikke meg heller.. men de som har det har vel skipose?? eller tar jeg feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Desember 14, 2005 Share Skrevet Desember 14, 2005 jeg har sedan, jeg har midt-armlene bak og jeg hadde skipose der før..men tok ut pga av sub baki..sub er nå vekk så jeg lurer på og montere skiposen igjen pga det er jævlig irriterende at armlenet sklir inn i hullet hele tida... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Desember 14, 2005 Share Skrevet Desember 14, 2005 Har tilsalgs nedfellbare bakseter til sedan(komplett interiør) i velour. Det er belte i midten på det. I det nye interiøret er det midtarmlene. Er det karosseriforskjeller på e36er med nedfellbare bazkseter og de "vanlige"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianmann Skrevet Desember 14, 2005 Share Skrevet Desember 14, 2005 jeg har e36 sedan. men den er regga for bare 4 pga at når den skulle bli importert så måtte den veies med full tank + 5 i bilen, da gikk det akkurat over lovlig totalvekt på bilen på trafikkstasjon. hmmm, har jeg blitt snytt for et sete Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Desember 15, 2005 Share Skrevet Desember 15, 2005 berre cab som er 2+2. Min har eit mjukt kunststoff som liknar på skinn....dette er kedd utpå nederste bakplata på framstolane.... (kan nok forvekslast med skinn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Desember 15, 2005 Share Skrevet Desember 15, 2005 jeg har e36 sedan. men den er regga for bare 4 pga at når den skulle bli importert så måtte den veies med full tank + 5 i bilen, da gikk det akkurat over lovlig totalvekt på bilen på trafikkstasjon. hmmm, har jeg blitt snytt for et sete Hmmm..min E36 ble importert i '03, og den er registert til fem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Desember 15, 2005 Share Skrevet Desember 15, 2005 4 dører = sedan2dørs= coupe På E36, ja! men mange kaller 2-dørs E30 for coupe, dette er faktisk en 2-dørs sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Desember 15, 2005 Share Skrevet Desember 15, 2005 4 dører = sedan2dørs= coupe På E36, ja! men mange kaller 2-dørs E30 for coupe, dette er faktisk en 2-dørs sedan Dette stemmer 100% Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 15, 2005 Share Skrevet Desember 15, 2005 jeg har e36 sedan. men den er regga for bare 4 pga at når den skulle bli importert så måtte den veies med full tank + 5 i bilen, da gikk det akkurat over lovlig totalvekt på bilen på trafikkstasjon. hmmm, har jeg blitt snytt for et sete Høres sykt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Desember 15, 2005 Share Skrevet Desember 15, 2005 4 dører = sedan2dørs= coupe På E36, ja! men mange kaller 2-dørs E30 for coupe, dette er faktisk en 2-dørs sedan Dette stemmer 100% det visste jeg ikke, er forskjellen da at sedan har B stolpe mens coupe har ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Desember 15, 2005 Share Skrevet Desember 15, 2005 Min har hardplast bak på førarseta, skipose og midtarmlene, men ikkje noko nedfellbart baksete (trur eg?)... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå