Gå til innhold

spørsmål ang diff e30?


Ole-P
 Share

Anbefalte innlegg

det jeg lurer på er, hvor mange forkjellige typer diff med sperre kom det orginalt på e30.

vet at 325 kunne bli levert med 25% men finnes det noen andre org differ med mere brems? rundt 50-70% sett på noen m3evo'r at dem har hatt rundt 70%brems hvis jeg ikke husker feil er dette orginalt eller er annen diff brukt her?

så hvis noen vet om noen differ med brems så sleng det ut og fra hvem modell den er.

og helst ikke noe: jeg tror. eller har hørt. eller noe jeg vill ha konkret riktig info.

på forhåndt tusen takk for hjelp og at dere ikke slanger ut masse OT her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er det jeg driver å skal finne ut da. hehe. og hvis alpina kom med en diff med 75% brems så er det orginalt nok for meg. jeg har en klokke jeg kan sette inn quaife atb inmat i med det er dyrt. så hvis jeg heller kan få tak i noe annet så tar jeg heller å se om det er mulig å få tak i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alpina sperre har 75% :)

Har aldrig hørt om 75% sperre fra alpina... Ja ikke fra noen annen heller.

Den alpina B7 diffen med olje kjøling som sitter mont på min E30 er i alle fall ikke men 40 eller muligens det var 45%... og det holder i masse vis får meg,spinner altid på 2 den :roll: BEVIS:bimme.jpg

+ att du slipper jo å få dytta fronten rett framm i krappe svinger da med mindre sperre virkning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så da finnes det en diff med ca 40-45% brems? og siden du har det så går nok du god for at det finnes ja. men da er det bare for meg å finne enn sånn diff da hehe. noen som har til en billig penge å selge? hehe

hehe sånn er vanskelig og finne.og finner du så skal dem ha mye for dem jeg vet om en men den er så vill utveksling på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så da finnes det en diff med ca 40-45% brems? og siden du har det så går nok du god for at det finnes ja. men da er det bare for meg å finne enn sånn diff da hehe. noen som har til en billig penge å selge? hehe

hehe sånn er vanskelig og finne.og finner du så skal dem ha mye for dem jeg vet om en men den er så vill utveksling på.

Det spørst va du er ute etter det.. :lol: min har 2.65:1 perfekt det..

Men en slik alpina utv koster nok litt ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...