NSS Skrevet Desember 14, 2005 Share Skrevet Desember 14, 2005 Har noen SERIØSE problemer med et eller annet på datan... Kommer nesten ikke inn på noen internett sider(dette er en av de få),hver gang jeg ikke kommer inn står øverst at jeg har virus og må laste ned spytrooper, og det popper opp et vindu når jeg starter windows at jeg har virus og må laste ned SpyAxe, begge disse to programmene koster penger. Hvordan fjerner det drittet? Norten, Ad-Aware, SpyBot, Clean-Up ++ har jeg og ingenting klarer å fjerne det... Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kokfesk Skrevet Desember 14, 2005 Share Skrevet Desember 14, 2005 Har noen SERIØSE problemer med et eller annet på datan...Kommer nesten ikke inn på noen internett sider(dette er en av de få),hver gang jeg ikke kommer inn står øverst at jeg har virus og må laste ned spytrooper, og det popper opp et vindu når jeg starter windows at jeg har virus og må laste ned SpyAxe, begge disse to programmene koster penger. Hvordan fjerner det drittet? Norten, Ad-Aware, SpyBot, Clean-Up ++ har jeg og ingenting klarer å fjerne det... Noen som vet? Formater datan din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Desember 15, 2005 Share Skrevet Desember 15, 2005 Ligger nok info om å få fjernet det hvis du søker på google, kan bli vel mye å skrive inn her. Bruk en annen browser/maskin hvis du ikke kommer inn. Både spytrooper og spyaxe er tullball, så ikke kjøp det Hvordan holder dere ut? Slutt i allefall å bruke IE. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 15, 2005 Share Skrevet Desember 15, 2005 kjør full Norton Sjekk ... det skulle da fungere godt... lurt å teste med en annen browser også ja .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Desember 15, 2005 Share Skrevet Desember 15, 2005 både norman og norton burde greie dette ja, sikkert andre anti-virus oxo for den saks skyld, men jeg har selv møtt skikkelige gjenstridige utgaver av "denne typen" virus, spy/ad-ware etc, så hvis du vil være helt sikker så ta en formatering jeg ble selv fortalt at jeg burde skifte fra IE til en annen browser, men...har man først noe man liker så vil man jo helst ikke bytte..selv har jeg aldri brukt noe annet enn IE, så jeg skal ikke uttale meg verken pos eller neg om de andre alternativene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Desember 15, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2005 Nå gadd jeg ikke mer... Startet å bruke FireFox igjen, litt dårlig erfaring med FireFox, men det var de første versjonene, regner med at det har blitt bedre nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå