Gå til innhold

Off-topic

NSS
 Share

Anbefalte innlegg

Har noen SERIØSE problemer med et eller annet på datan...

Kommer nesten ikke inn på noen internett sider(dette er en av de få),hver gang jeg ikke kommer inn står øverst at jeg har virus og må laste ned spytrooper, og det popper opp et vindu når jeg starter windows at jeg har virus og må laste ned SpyAxe, begge disse to programmene koster penger. Hvordan fjerner det drittet? Norten, Ad-Aware, SpyBot, Clean-Up ++ har jeg og ingenting klarer å fjerne det... Noen som vet? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen SERIØSE problemer med et eller annet på datan...

Kommer nesten ikke inn på noen internett sider(dette er en av de få),hver gang jeg ikke kommer inn står øverst at jeg har virus og må laste ned spytrooper, og det popper opp et vindu når jeg starter windows at jeg har virus og må laste ned SpyAxe, begge disse to programmene koster penger. Hvordan fjerner det drittet? Norten, Ad-Aware, SpyBot, Clean-Up ++ har jeg og ingenting klarer å fjerne det... Noen som vet? :(

Formater datan din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

både norman og norton burde greie dette ja, sikkert andre anti-virus oxo for den saks skyld, men jeg har selv møtt skikkelige gjenstridige utgaver av "denne typen" virus, spy/ad-ware etc, så hvis du vil være helt sikker så ta en formatering ;)

jeg ble selv fortalt at jeg burde skifte fra IE til en annen browser, men...har man først noe man liker så vil man jo helst ikke bytte..selv har jeg aldri brukt noe annet enn IE, så jeg skal ikke uttale meg verken pos eller neg om de andre alternativene :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...