-=BMW-318i=- Skrevet Desember 19, 2005 Share Skrevet Desember 19, 2005 Er lyktene solgt, kan tilby 2k hviss di passer sedan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2006 Fortsatt tilsalgs.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Januar 2, 2006 Share Skrevet Januar 2, 2006 har du noe bilde av de fra baksiden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2006 har du noe bilde av de fra baksiden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Januar 2, 2006 Share Skrevet Januar 2, 2006 lyser blinklysa konstant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2006 lyser blinklysa konstant? Det kommer ann på pæra. Jeg har kjøpt meg blinklyspærer som er "US-pærer". Disse selges ikke med lyktene, så da lyser dem ikke konstant. Jeg har forståelse for at noen ikke liker dette, jeg synes det er tøft, og derfor har jeg det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Januar 17, 2006 Share Skrevet Januar 17, 2006 stilige lys...skal kjøpe mege sånne til sedan 94model noen som har en bra link til en side som har dem til en bra pris å som er bare plug and play..noen som vet om en bra butikk i tyskland nærme danmark...skal nedover snart..er vel billigere der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå