Hustler Skrevet Desember 15, 2005 Share Skrevet Desember 15, 2005 sett at spillerne der er veeeldig mye billigere enn andre steder.. noen som har erfaringer med siden?? takker for alle svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Desember 15, 2005 Share Skrevet Desember 15, 2005 http://www.megabillig.com/pages/fortolling.php Slik jeg forstår denne siden, er hverken frakt eller moms inkludert i prisene...en heller uheldig og forvirrende måte å forklare på - men det er kanskje meningen. Setetrekk med lys må jo være noe. http://www.megabillig.com/index.php?pag ... t2=9&id=66 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet Desember 15, 2005 Share Skrevet Desember 15, 2005 Haha, så stygt det var. Må være noe av det mest harry jeg har sett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet Desember 15, 2005 Share Skrevet Desember 15, 2005 sånn jeg har forstått det nå så er momsen med eller tar jeg helt feil her?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 15, 2005 Share Skrevet Desember 15, 2005 sånn jeg har forstått det nå så er momsen medeller tar jeg helt feil her?? Les linken Trotto kom med. Det står klart og tydelig der hvordan det fungerer. Amerikansk moms trekkes fra, og norsk moms og frakt kommer utenom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Desember 16, 2005 Share Skrevet Desember 16, 2005 Slik forstår jeg det også, Gunnar. Men det er en hake da, USA har vel ikke moms på sine varer? Eller de har kanskje, men er ikke forpliktet til å trekke fra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrondK Skrevet Desember 16, 2005 Share Skrevet Desember 16, 2005 USA har vel litt forskjellig moms alt etter varetype. Men 6 % VAT må man nok regne. Og hvis denne er spesifisert på fakturaen/følgeseddelen, blir vel denne trukket fra av Norske Tollmyndigheter. Hvis ikke den er spesifisert, skjer det ingenting, annet enn at norsk moms blir lagt til da. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå