henrikjah Skrevet Desember 15, 2005 Share Skrevet Desember 15, 2005 Jeg skrev noen kilo, Gunnar. En stor stein i fart blir mer enn noen kilo. Noen var redd for at ruta blir knust i biter pga at man kaster en stein på. Har du en stein som du klarer å kaste med kun en hånd så holder nok lamineringen...nå høres jo jeg ut som en proff - men har nok aldri gjort tricket selv. Frontruter tåler utrolig mye, spesielt om de treffes av butte gjenstander. så spretter steinen ned på panseret igjen å legger fra seg merker:P tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Desember 15, 2005 Share Skrevet Desember 15, 2005 En kjedelig bieffekt, henrikjah. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Desember 15, 2005 Share Skrevet Desember 15, 2005 hva med å bare slå en stein eller lignende i ruta da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Desember 15, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2005 men tilbake til tema: jeg så noen kansje to 120-sone skilt på veien,og jeg kjørte over 300 km den dagen,resten var kun motorvei-skilt.men hva er bota hvist man blir tatt i 150-160 der? var jo konge veier som varierte mellom 2 og 3 felt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 15, 2005 Share Skrevet Desember 15, 2005 jeg trodde det var 110.. men det virker som alle kjører veldig mye fortere en det på de veiene som er av en god kvalitet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet Desember 15, 2005 Share Skrevet Desember 15, 2005 når jeg kjører e18 til stockholm skrur jeg av skiltet som oftest.. det framme. så ikke jeg blir fotografert med skiltet. men nedover mot malmø altså e6 er det vel mer radar og eller laser, utifra det jeg har sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Desember 15, 2005 Share Skrevet Desember 15, 2005 i sverige mister du lappen, hvis du blir tatt i mer enn 30 km/t over fartsgrensa. på E6 i sydsverige er det mye laserkontroll på/ved bruene, og de bruker en del helikopter der. så se opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Desember 15, 2005 Share Skrevet Desember 15, 2005 Har kjørt en del i sverige i høst,og er forbauset over hvor lite politi som er synlig.Tror jeg har sett 2 uniformerte biler,og jeg har sikkert tilbakelagt 4000km på svensk veier de 4 siste mnd.I byene ser man litt mer til dem,men det vrimler ikke akkurat der heller.Fotobokser står jo også godt merket,og de står på strategiske plasser(stortsett),som i kryss o.l.Forresten fine veier i sverige(riksveier) med mange forbi kjøringsmuligheter(ekstra bred veiskulder). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 15, 2005 Share Skrevet Desember 15, 2005 For ikke å glemme at ferjer som er en del av riksveiene er gratis.. Men nå skal de jo faktisk få opp de første bommene i Sverige.. stor ståhei.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Desember 15, 2005 Share Skrevet Desember 15, 2005 Det blir vel bråk med bommer i sverige ja.Var det i stockholm city det skulle komme bommer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Desember 15, 2005 Share Skrevet Desember 15, 2005 For ikke å glemme at ferjer som er en del av riksveiene er gratis.. Men nå skal de jo faktisk få opp de første bommene i Sverige.. stor ståhei.. ...gratis ferjer , JA TAKK! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Desember 15, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2005 veiskuldrene på landeveiene i sverige var geniale! når vi kom opp bak,så la trailerene seg ut på skuldra,og vi kunne kjøre forbi,selv om det kom bil imot.eller hvist man er modig kan man ta en "gumball", å kjøre forbi på veiskuldra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet Desember 15, 2005 Share Skrevet Desember 15, 2005 går og greit å kjøre forbi en som kjører forbi og ; Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Desember 16, 2005 Share Skrevet Desember 16, 2005 Det blir vel bråk med bommer i sverige ja.Var det i stockholm city det skulle komme bommer? De skal ha bomring rundt stockholm fra nyttår, også skal de ha folkeavstemning om det til sommern. Så får vi se om det valget blir rigga i Bush stil ,eller om bomringen lir revet med like stor entusiasme som berlinmuren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Desember 25, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2005 folkeavstemming? kult! det skulle vi hatt her til lands også! her smeller de jo opp bomstasjoner overalt! og vi finner jo oss i hvasomhelst,så det er ingen som protesterer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå