artofdesign Skrevet Desember 15, 2005 Share Skrevet Desember 15, 2005 Min varmeapperat ventil (i motorrommet, for varmen i cupen) var gåen. Har bestillt ny... som kommer i løpet av helgen. Burde jeg få et verksted til å bytte den for meg? Eller er det noe jeg "enkelt" kan knote meg frem til selv? Evnt arbeidstid på det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
artofdesign Skrevet Desember 15, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2005 Vet noen forresten hvor det er best å lufte M50 motorene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Desember 15, 2005 Share Skrevet Desember 15, 2005 lufteskruen på expansjonstanken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
artofdesign Skrevet Desember 15, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2005 lufteskruen på expansjonstanken! "Expansjonstanken"? Er det den lille som sitter ved siden av der man fyller på kjølevesken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Desember 16, 2005 Share Skrevet Desember 16, 2005 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=5147 her ser du hvertfall kor lufteskruen er på ekspansjonstanken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
artofdesign Skrevet Desember 16, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2005 Takk! Den jeg tenkte på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
02 Touring Skrevet Desember 16, 2005 Share Skrevet Desember 16, 2005 Det er bilde av feil motor. På M50 sitter lufteskruen på radiatoren (en i svart plast) ved siden av expansjonstanken. Sorry. det nest siste bilde er riktig. Jeg titta aldri så langt ned. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
artofdesign Skrevet Desember 16, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2005 Da er vi nok enige; denne skruen: http://www.bmwguiden.no/albums/gds/IMAG0043.jpg Har aldri luftet en motor før? Kort... hva skal gjøres? Bare å åpne den, og starte motoren eller? Som dere skjønner... blank på dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå