Gå til innhold

Fin E36!

bimmerdude
 Share

Anbefalte innlegg

Så tilfeldig denne 323 på finn.no

http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... s=1&tot=28

Hadde bare alle E36 vært like velholdte som denne.

Han har også klart å dy seg for unødvendig plastikk dritt og bytting av blinlys til andre farger. Men brukt pengene på det som er viktig. Nemmlig pene hjul og på vedlikehold.

Ett stort forbilde for andre E36 eiere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Treverket er ekstrautstyr. Eneste å sette fingeren på er at det er brukt to forskjellige sorter treverk.

Skjønner ikke hva folk har i mot treverk i en slik BMW forresten. Det passer som hånd i hanske. Er så teit når folk prøver å gjøre en E36 om til en sporstbil for det er det på ingen måte ikke. Det er mer en sporty lukseriøs komfortabel cruisebil og da passer treverk ypperlig.

Men burde vært velour trekk og el vinduer.

Er bra folk selger E36 ene for mye for da holder bilen min seg i verdi også :wink:

Oransje blinkers er nydelig. Det ser man helt klart av bildene der. Er bare bortkasta penger å surre med andre blinlys. Designmessig passer det mye bedre. De hvite blinlysene passer aldri helt overrens med fronlyktene og en linje som går nedover bakluka og fortsetter på baklykta forsvinner også med hvite blinlys. Eneste fordelene med hvite blinlys er at det ser litt mer sporty ut. Men oransje ser mer klassisk ut og en E36 er langt i fra en sportsbil uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treverket er ekstrautstyr. Eneste å sette fingeren på er at det er brukt to forskjellige sorter treverk.

Skjønner ikke hva folk har i mot treverk i en slik BMW forresten. Det passer som hånd i hanske. Er så teit når folk prøver å gjøre en E36 om til en sporstbil for det er det på ingen måte ikke. Det er mer en sporty lukseriøs komfortabel cruisebil og da passer treverk ypperlig.

Men burde vært velour trekk og el vinduer.

Er bra folk selger E36 ene for mye for da holder bilen min seg i verdi også :wink:

Oransje blinkers er nydelig. Det ser man helt klart av bildene der. Er bare bortkasta penger å surre med andre blinlys. Designmessig passer det mye bedre. De hvite blinlysene passer aldri helt overrens med fronlyktene og en linje som går nedover bakluka og fortsetter på baklykta forsvinner også med hvite blinlys. Eneste fordelene med hvite blinlys er at det ser litt mer sporty ut. Men oransje ser mer klassisk ut og en E36 er langt i fra en sportsbil uansett.

Den ser orginal ut.. utenom felgene.. treverk finner man i skogen, ikke i biler.. Bare du som synes gule blinkers er pent tror jeg.. ihvertfall du og et fåtall.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.....ordiner, noko som i utgangspunktet er flott!

Kanskje eigaren er 69 år og har hatt bilen frå den var ny?......gir katta i blinklys og felgar, men sonen grein seg til alu felgar i -96. Så vert heile "storyen" her er at han kanskje er ein uengasjert bileigar som kjøpte ein bil....holdt den ved like...vaska kvar laurdag inni og utanpå, for å sleppe gnålet frå kona i 50 min.....

......trur ikkje fyren har ein einaste tanke om bil...(noko treverk er eit bevis på ;) )

...berre noko som slo meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fineste bilene man får tak i er ofte de som er eid av den typen mennesker ja. De som ikke bruker tid på unødvendig piss men liker bilen akkurat sånn den er og prøver å holde den slik også.

Tror ikke den er eid av en fyr på 69 år. Jeg tipper at den har hatt en eier rundt 30 som har vokst fra den alderen der man tror man kan gjøre om en Lada til en Ferrari ved å sette på litt plastic her og der.

Hva er det som er så spesielt med den bilen der a? En helt original e36 med automat...

At den er i så fin stand!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er ikke av de aller fineste nei.

Skulle bare vise at det kan være fint med oransje blinklys og ikke "lakkert helt ned". Så lenge bilen har fine felger og dekk. Er det som gjør alt i mine øyne. Det og litt senkning.

Jeg går igjennom alle 3-serie BMW'er på finn.no hver dag og må si at mesteparten av E36'ene nå er ett sørgelig syn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...