Gå til innhold

Foring av på lykter. Hvordan sette på?


ChrZZ
 Share

Anbefalte innlegg

Har fått et tilbud på noen M3 E36 baklykter til 1000,-, men foringene på disse har falt av (vet ikke hvorfor). Grei pris?

Hvor vanskelig vil det være å få disse på? Lim? Er dette foringer som er mellom selve lyktene og karroseriet? :?

Har ikke byttet lykter før ; derfor litt "dumme" spørsmål :oops: Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foringer rundt lyktene kan du kanskje bruke fra de gamle lyktene? er ikke sikker. Når du åpner dekselet i bagasjen så finner du 4 muttere, skru ut disse, ta ut pærene og holderene og da er de løse.. om de sitter litt hardt så tar du en flat skrutrekker ved foringene rundt og bender de ut.. bare husk å ha noe der skrutrekkeren treffer lakken når du bender de utover..

Foringene får du vel kjøpt på bmw osv for en rimlig penge.

Synes ikke 1000 kr er så veldig ille. tror jeg betalte halvparten for mine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...

Har ett par på lager hvor foringen rundt har falt av – har både foring og lykter liggende.

Kr 1000.- får du dem for…

Det er info jeg har fått. Er foringene noe man kan *sette* på lyktene? Limes? Klippes på? Eller ligger dem bare rundt?

Grei nok pris for slike baklykter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...

Det er info jeg har fått. Er foringene noe man kan *sette* på lyktene? Limes? Klippes på? Eller ligger dem bare rundt?

Grei nok pris for slike baklykter?

Ikke klips tror jeg.. ligger vel limt rundt pga beskyttelse mot lakken.. satt ihvertfall fast på lyktene mine. hehe..

Ville nok kanskje betalt det, men går ann å prøve seg med litt mindre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... høres da litt vanskelig ut, med tanke på hvordan de sitter fast i lyktene.

Har fortsatt ikke helt skjønt hvordan de sitter fast. Er det altså slik at man kan ødelegge et *feste* på lyktene/foringene som gjør at det vil være vanskelig at sitter fast?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har bare hørt om disse golf2 grøftlysene til 90'fangera som sprekker etter et par dager/uke.. vet ikke på baklykter osv..

Tror egentlig grøftelys er generelt et problem.. ihvertfall i Norge. Mye fuktighet kombinert med varm lykt og kanskje noe steinsprut så er det nok ofte gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...