SteffenM2 Skrevet Desember 16, 2005 Share Skrevet Desember 16, 2005 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Desember 16, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2005 Endelig fått ordnet alt tror jeg Er lærling som elektrikker Starter i januar, blir fett ass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_CoZm|C_ Skrevet Desember 16, 2005 Share Skrevet Desember 16, 2005 Endelig fått ordnet alt tror jeg Er lærling som elektrikker Starter i januar, blir fett ass ska sej.. må få gratulera.. \:D/ vett nett kossen du har hatt d.. industri elle bygg du har som fordypning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet Desember 16, 2005 Share Skrevet Desember 16, 2005 jada du slipper ja.. trodde det jeg også.. færdig med læra og levde livets glade dager i nesten 2år,fikk så et brev om at jeg skulle i kongens garde!! tjenestegjorde sammen med masse elektrikere,snekkere,bilopprettere o.l. var ikke aleine om å være eldre enn alle fenriker vi møtte heller. gjorde det beste ut av det og hadde det fint der.(blakk,men d er jeg nå også) havna i transporten og kjørte fete kjøretøyer,sov mye,festa mye og fikk gratis førerkort på buss og ikke minst: uten forcen hadde jeg aldri fått 3mils marsj merke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Desember 16, 2005 Share Skrevet Desember 16, 2005 Stakk til psykolog jeg. Sosial angst og paranoide tendenser. Ordna seg det,kjørte bil til førstegangs tjenesten,kjørte hjem etter 2t 15 min. Kjapp første gangs tjeneste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Desember 16, 2005 Share Skrevet Desember 16, 2005 Stakk til psykolog jeg.Sosial angst og paranoide tendenser. Ordna seg det,kjørte bil til førstegangs tjenesten,kjørte hjem etter 2t 15 min. Kjapp første gangs tjeneste. Kult å ha det på papiret eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Desember 16, 2005 Share Skrevet Desember 16, 2005 Stakk til psykolog jeg.Sosial angst og paranoide tendenser. Ordna seg det,kjørte bil til førstegangs tjenesten,kjørte hjem etter 2t 15 min. Kjapp første gangs tjeneste. Kult å ha det på papiret eller? Det er kun i forsvarets papirer det står,ingen andre steder. Skjønner ikke hvorfor folk tror at "dette er noe som vil forfølge deg resten av livet". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Desember 16, 2005 Share Skrevet Desember 16, 2005 Om ikke jeg tar helt feil vil det jo stå i de medisinske papirene dine. Kommer jo helt ann på hvordan jobb du skal ha senere om det spille inn eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet Desember 16, 2005 Share Skrevet Desember 16, 2005 Har gått maskinistlinja og var ute på båt men nei takk!!..ikke noe for meg...Nå blir neste lastebil:) hehe.. ka så va så gale me d da? blei du sjøsjuk? Hehe nei...men var null interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lhstrand Skrevet Desember 16, 2005 Share Skrevet Desember 16, 2005 vill nå sei att alle har godt av ett år i militeret eg, akkoratt ferdig etter ett år på skjold i indre troms eg, har hatt ett konge år eg. va ganske skeptisk i bynnelsen, og negativ men det er ett år eg ikkje ville vore foruten. kom deg i kongens klær du! hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Desember 16, 2005 Share Skrevet Desember 16, 2005 Jeg mener at de som sier:Kom deg ut i kongens klær,det har du godt av. Det er de som ikke klarte å slippe unna,og er bitre for det. Og forresten,så står det ikke i din medisinske journal,kun i militærets papirer. Dette burde jeg ha fått riktig informasjon om siden min fast lege er x-militærlege. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Desember 16, 2005 Share Skrevet Desember 16, 2005 pedi skriver::: Kjørte på alt fra Generaler til desse aspirantene på Madla En opplevelse jeg faktisk ikke ville vært foruten.. stakkars folk.. ett år med påkjørsela! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Desember 16, 2005 Share Skrevet Desember 16, 2005 Kjørte på alt fra Generaler til desse aspirantene på Madla En opplevelse jeg faktisk ikke ville vært foruten.. stakkars folk.. ett år med påkjørsela! haha Gøy å kjøre på soldater da.Har bare gjort det i spill til nå,men skulle likt å prøvd det i virkeligheten(hvis det ikke hadde straffet seg). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lhstrand Skrevet Desember 16, 2005 Share Skrevet Desember 16, 2005 Jeg mener at de som sier:Kom deg ut i kongens klær,det har du godt av.Det er de som ikke klarte å slippe unna,og er bitre for det. Og forresten,så står det ikke i din medisinske journal,kun i militærets papirer. Dette burde jeg ha fått riktig informasjon om siden min fast lege er x-militærlege. har du vore i militeret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Desember 17, 2005 Share Skrevet Desember 17, 2005 Slapp unna.Var der bare i noen dager(5). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå