lhstrand Skrevet Desember 17, 2005 Share Skrevet Desember 17, 2005 hehe... men då vett du jo kje ka du snakka om... men men, e delte meiningar, vill kje inn ett år te då, e kje de eg seie. men e ett år me masse opplevelsar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Desember 19, 2005 Share Skrevet Desember 19, 2005 Stakk til psykolog jeg.Sosial angst og paranoide tendenser. Ordna seg det,kjørte bil til førstegangs tjenesten,kjørte hjem etter 2t 15 min. Kjapp første gangs tjeneste. Kult å ha det på papiret eller? Er som flere sier,de papirene jeg kom med ble puttet i en forsegla konvolutt og kan kun åpnes hvis det er noe helt spesiellt i forbindelse med VPV. Bare oppskrytt at det følger deg resten av livet og alt det der. Gjør du en bra førstegangstjeneste og får ok papirer er det ett pluss i forbindelse med jobb søknad etc,men det er ikke noe minus og ikke ha det. Det de som regel lurer på er om du har vært i militæret el skal,sier du du har dimmet el fullført er likegyldig,de er bare redd for du plutselig blir innkalt og må ha 1 års permisjon. Så det å søke jobb uten og være ferdig med millitæret på den ene el andre måten er ikke så lett som om du hadde vært "ferdig" Offisiellt er det kun medisinske grunner til at jeg dimmet. Og det er konfidensiell informasjon uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå