Gå til innhold

Trenger TUV-papirer til Sachs senkesett


addicted
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, er det noen som har eller vet hvordan jeg kan få tak i TUV-papirer til Sachs 60/40 senkesettet som sitter på min '91 BMW 320i?

Jeg ringte også til statensvegvesen (teknisk avdelning) og spørte om senking, og han mente bmw ikke gikk å senke mer enn sånn 30mm pga da gikk ikke hjulvinklene/geometrien å justere innenfor gjeldende rammer eller noe sånt piss. Noen erfaringer med dette? Takker for svar, Andreas =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ringte også til statensvegvesen (teknisk avdelning) og spørte om senking, og han mente bmw ikke gikk å senke mer enn sånn 30mm pga da gikk ikke hjulvinklene/geometrien å justere innenfor gjeldende rammer eller noe sånt piss. Noen erfaringer med dette? Takker for svar, Andreas =)

fikk godkjent min bil med 60-40 senking i dag. skrevet inn i vognkort og greier, så det tror jeg ikke no på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, litt flaut, men åssen vet jeg hvilken E-type bilen min er? Er min første bmw og fikk litt impuls at jeg ville ha det, så er ikke så innsatt i dette, hehe. Den er ganske aerodynamisk/runde former, så han på torshov sa det var E36? når jeg skulle kjøpe viskerblad til den, hehe. Takker for hjelpen, er topp å ha et forum med bimmer folk som er hjelpsomme ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan prøve å ringe en forhandler av sachs i norge, hvem nå det er, men det er sikkert en del som selges sachs senkesett til denne bilen. Om de er litt snille kan de sikkert kopiere papirene å sende de til deg. Regner med du har søkt etter de på nette allerede, om du ikke har. så er det jo verdt et forsøk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuv papirer følger fjørene, går ikkje å kopiere en kompis sine papirer får så å bruke papiret på egne fjører,

er redd du må kjøpe nye fjører.

Dette pga serie nummer har eg hørt.

60mm?? puhh, fikk godkjent en golf 1 GTI eg hadde for maaaangen år sia med 95mm senking og 195/50-15 :wink:

Edit leste feil :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuv papirer følger fjørene, går ikkje å kopiere en kompis sine papirer får så å bruke papiret på egne fjører,

er redd du må kjøpe nye fjører.

Dette pga serie nummer har eg hørt.

60mm?? puhh, fikk godkjent en golf 1 GTI eg hadde for maaaangen år sia med 95mm senking og 195/50-15 :wink:

Edit leste feil :oops:

tull og tøys at tuv papirer følger fjærer. samme nr på alle like fjærer. fikk kopiert opp nye papirer til mitt senkesett. ikke no problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...