Prephobia Skrevet Desember 17, 2005 Share Skrevet Desember 17, 2005 Hallo. Jeg har en BMW 318i 87 mod. Jeg har då problemer med å starte bilen, enten den har stått ei stund, eller nettops dauan, for å så starta den igjen. Har tryktesta beninsslagen, og trykke var på 2.7bar og itte øve 2 dager me tryktesten på, så var der fremdeles trykk igjen. Ke kan ver gale me bilen då? Kan de ver dysene? eller ke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Desember 17, 2005 Share Skrevet Desember 17, 2005 Plugger,fordeler,dyser,tennkabler,slitt topp,ringer.modul,koil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Desember 17, 2005 Share Skrevet Desember 17, 2005 Men andre ord, du har VELDIG mye å velge mellom.. Bytt det billigste først! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prephobia Skrevet Desember 17, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2005 sko gjerna ha sagt dette først. Til tider er den veldi lett og starte, starte på sekunde, men andre gonger må du chinna i 1 minutt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Desember 17, 2005 Share Skrevet Desember 17, 2005 Uavhengig av hvor mye bensin det er på tank og temperatur? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Desember 17, 2005 Share Skrevet Desember 17, 2005 Bensin pumpe? Kanskje det ligger dritt i slangen eller noe? kan hende at pumpa ikke får likt trykk hele tiden.. Kondens? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Desember 18, 2005 Share Skrevet Desember 18, 2005 Første bud er å "lese" pluggene. ta de ut og se på de. Neste bud er å sjekke gnisten, først med den pluggen som sto i - så med en "Paulsen-plugg". Den er bra å lese av gnist med... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Desember 18, 2005 Share Skrevet Desember 18, 2005 begynn å sjekke om den får bensin og/eller gnist! Når du prøver å starte den og den ikke vil starte så skru ut pluggene og sjekk om de er våte eller tørre. Er de tørre ligger sannsynligvis feilen i bensintilførselen! er de våte er det mangel på gnist eller for mye bensin... sjekk også om det er gnist når du kinner. dette er jo da en M10 motor og den er superenkel det er vel den minst avanserte bilmotoren til BMW.... skjedde dette plutselig eller har du gjort noe med motoren føre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Desember 18, 2005 Share Skrevet Desember 18, 2005 Første bud er å "lese" pluggene. ta de ut og se på de.Neste bud er å sjekke gnisten, først med den pluggen som sto i - så med en "Paulsen-plugg". Den er bra å lese av gnist med... må nesten bare spørre hva en paulsen plugg er? er det noe jeg kan bruke meg selv til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Desember 18, 2005 Share Skrevet Desember 18, 2005 er det noe jeg kan bruke meg selv til? hehe Ja, legg håndflata på toppdekselet og rett ut lillefingern, så trer du fingern inn i ei av plugghettene og så ber du en kamerat om å kinne Stikker det litt da så er det gnist hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Desember 18, 2005 Share Skrevet Desember 18, 2005 Klarer du å stå stille uten en lyd så er det noe galt vil jeg si.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Desember 18, 2005 Share Skrevet Desember 18, 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prephobia Skrevet Desember 18, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2005 hehehe. Trur ikke det er bensinpumba, i og med eg har sjekt trykke, og det var på 2.7 bar, og etter 3 dager med det trykket ståandes på så var der 0.5 bar. Chinde då litt på bilen, og måleren spratt rett opp til 2.7 bar igjen. Ja ska skjekke pluggene, men trur di er ganske nye. Det er ikke en m10 motor, er en M40 motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prephobia Skrevet Desember 18, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2005 ja det er uavhenning av kor møyje bensin der er på tanken, og kor mangen grader der er ute. I natt stod den i minus grader i et heilt døgn, men den starta på sekunde når eg chinde. Men andre gonger gjer den ikke de.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Desember 18, 2005 Share Skrevet Desember 18, 2005 Første bud er å "lese" pluggene. ta de ut og se på de.Neste bud er å sjekke gnisten, først med den pluggen som sto i - så med en "Paulsen-plugg". Den er bra å lese av gnist med... må nesten bare spørre hva en paulsen plugg er? er det noe jeg kan bruke meg selv til? Dette er en "Paulsen-plugg" (egenprodusert så det holder ): Men du kan jo selvsagt bruke deg selv... Men kan bli vanskelig å holde fokus etter en stund... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå