Pedi Skrevet Februar 21, 2006 Share Skrevet Februar 21, 2006 t4 flens på den hx55en? det er ett must:) Ehh.. Er jo ikke akkurat liten den HX55en, tviler på noen gidder å strupe inn en lastebilturbo med å bruke T3-flens.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brunobrun Skrevet Februar 21, 2006 Share Skrevet Februar 21, 2006 er jo mange lastebil turboer som er t3 flens på... men ok. tar pointet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 Turbo Skrevet Februar 21, 2006 Share Skrevet Februar 21, 2006 Har du en grei turbo med T3 flens til ca. 400-450 hk da? Eller må jeg sveise om collectoren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Februar 21, 2006 Share Skrevet Februar 21, 2006 er jo mange lastebil turboer som er t3 flens på...men ok. tar pointet lenge til du får bilen på veien nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Februar 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2006 Har du en grei turbo med T3 flens til ca. 400-450 hk da? Eller må jeg sveise om collectoren.. jeg har bare med t4 flens desverre.mest populært Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brunobrun Skrevet Februar 22, 2006 Share Skrevet Februar 22, 2006 er jo mange lastebil turboer som er t3 flens på...men ok. tar pointet lenge til du får bilen på veien nå da? Om en måned eller to håper jeg att det ligger igjen litt gummi her og der:) Mangler stort sett bare noen slanger og eksos fra turboen og bak slik det står no.. + fuel cell tanken må få plass baki.. Men har kanskje planer om nytt grenrør, ny større turbo og wastegate før oppstart. for å få turboen opp og fram Turboen ligger ganske langt nede og ser ganske kjedelig ut med det oppsettet som står på. men det er alltids diverse jeg skulle byttet ut og fått gjort. som å få på m5 fjærbein foran, få på m-styling.. lakkering, byttet 535 girkassa mot ei fra m5. men ang. oppstart så blir det snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Februar 22, 2006 Share Skrevet Februar 22, 2006 Hva med turbo til en mazda 323 da?Er en kompiss som trenger.Merket på turbo`en er IHI..Vet dessverre ikke betegnelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå