Gå til innhold

Valgets kval! hvilken bil skal jeg kjøpe?

jcvold
 Share

Anbefalte innlegg

Kan du ikke kjøpe en E36 M3 da? De er jo ikke så dyre. Spørs hvor mye du vil legge i potten da.

prisdiff. på 328 og m3 er vel temmelig stor da...

Ikke avskrekkende stor forskjell syns nå jeg :wink: Men er jo selvfølgelig et økonomisk spørsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Registrerte det samme. Men syns ikke det var avskrekkende som sagt. M3 er jo en helt annen bil. Så også noen M3-er rundt 230-240. De fleste hadde nok valgt 328 fra et økonomisk synspunkt og det skjønner jeg godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde gått for caben da ;-) Har kjøyrt cab eit par gonger om sommaren, og fy F*** for ein herleg følelse.. Men om vinteren kan det ikkje vere noko spes deiligt med den tynne kalesjen over hove... :-(

Først, gå for drømmen ja..

Når det gjelder cab om vinteren, så er jo det MYE varmere enn en med vanlig tak... Stoff - Stål ... Hva blir kaldest..?

Jeg skjønner heller ikke hvorfor folk tror cab`en er noe kaldere enn biler med ståltak... dobbel stoff kalesje er jo varmere enn "blekk tak" Fått høre det av folk at det var vel ikke så smart å kjøpe cab nå før vinteren... har hatt sedan før, og caben holder faktisk bedre på varmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde gått for caben da ;-) Har kjøyrt cab eit par gonger om sommaren, og fy F*** for ein herleg følelse.. Men om vinteren kan det ikkje vere noko spes deiligt med den tynne kalesjen over hove... :-(

....ville gått for E46.

Men skal love deg at det vert gøy om du vel Cab og...KVA MED E46 CAB???

Ang. taket på cab så er ikkje stofftaket kaldt...det er varmare enn vanleg tak, men det ser ikkje bra ut med nedfrossen softop....derfor har produsentane funne opp hardtop (som er utmerket)!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først, gå for drømmen ja..

Når det gjelder cab om vinteren, så er jo det MYE varmere enn en med vanlig tak... Stoff - Stål ... Hva blir kaldest..?

har ikkje peiling, men har høyrt at stoffet helde mindre på varmen..

Nokon som har nokre linker eller forklaring på kva som er best?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...