Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

heiåhopp!

er det noen som har en skisse av hvordan stereosystemet er i e39 520i? og evt hvilke størrelser det er på høyttalerene foran og bak.

vurderer å kjøpe nye høyttalere i samme størrelse og sette inn

takker for all hjelp :)

Skrevet

Jeg satte inn JBL og det er 13 cm i hattehylle og dører. Kjøpte pakke fra bilradiospesialisten og de fungerte meget bra og lyden ble betraktelig bedre. Mellom cd (kommer ann på hva slags anlegg du har) og radiodel i dash går det kabler og derfra går det høytalerkabler til hattehylle og dører forann.

Skrevet

oki så det er ingen skjulte små drittforsterkere rundt om i bilen?

jeg tenkte jeg bare sku bytte ut originalhøytalerene i dørene foran og hattehylla bak i første omgang. er faktisk imponert over hvor "bra" anlegg det er originalt i denne typen bmw...

har skaffet meg kasse som jeg skal ha (JBL p1220br, med JBL 1600 watt elementet) og den er nok litt villere enn originalhøytalerene er.. så må prøve å oppgradere så det blir litt likere :) vil ha høyttalere som er like store som original høyttalerene fordi jeg bestemmte meg at i denne bilen skal det meste se originalt ut om du skjønner. de andre bilene jeg har hatt har det blitt skjært og borra i hist og pist for å få allt som jeg ville ha det.. hehe

cd-spilleren som sitter i er Blaupunkt (husker ikke hva den heter og specs akkurat nå, og det er for kaldt ute til at jeg orker å gå å se.. :P den har iallefall MP3 støtte og 2 AUX inganger. faen at jeg ikke skal kunne huske navnet da.. jaja sjekker det senere) som ble satt inn på verkstedet til selger. hehe kjøpte bilen hos vw/audi forhandleren her på gjøvik..:P om den blir stående lenge er heller usikkert.. får se hva den duger til.

er det vanskelig å få lagt opp signalkablene til forsterkeren fra front og bakover i bilen egentlig? har hørt det er ett mareritt uten like..:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...