marius paulsen Skrevet Desember 18, 2005 Share Skrevet Desember 18, 2005 hadde vært i trøndelag å henta sønnen min i formiddag! da jeg var på tur nordover måtte jeg bremse å stoppe pga en bil som hadde kjørt av veien! jeg som har helt nye piggdekk stoppa i god tid men den audien som kom bak meg stoppa ikke! kjørte i ræva på meg! det jeg har sett av skader til nå er;avrevet bakfanger,knust baklykt,forsterkninga "inni" bakfanger er bøyd,bak skjerm er bulket(ramma til lykten passer ikke i hullet lenger) i tilleg så dytta han meg noen meter fram så jeg traff en isklump så frontfanger sprakk! spørsmålet blir da:kan jeg få byttet disse delene som er ødlakt mot m-teck deler(tenkte selfølgelig å betale et eventuelt mellomlegg selv) bilen er da en e46 touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Desember 18, 2005 Share Skrevet Desember 18, 2005 kjedelig sak det er! Men har det ikke vært diskusjon at BMW entusiastene er (bmw-klubbene) er mer intressert i kjøring, og VW/Auda liker mer å se på bilene sine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Desember 18, 2005 Share Skrevet Desember 18, 2005 Hvis du leverer den inn til rep, så bør det ikke være noe problem å få byttet til andre fangere, ved å betale mellomlegget. En kamerat av meg fikk ny M hekk på sin E39 på den måten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Desember 18, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2005 hørtes flott ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Desember 18, 2005 Share Skrevet Desember 18, 2005 hvis du tar det på forsikringa så får du kontantoppgjør minus egenandel og mva., og du får igjen mva når du sender kvitt på de dela du kjøper! bare å handle de dela du vil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Desember 18, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2005 hvis du tar det på forsikringa så får du kontantoppgjør minus egenandel og mva., og du får igjen mva når du sender kvitt på de dela du kjøper! bare å handle de dela du vil! nå er jeg ikke helt med på hva du mener? egenandel?må vel ikke ut med det når det ikke var min skyld? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigklep Skrevet Desember 18, 2005 Share Skrevet Desember 18, 2005 Det er ikke egenandel når du blir påkjørt bakfra og det går på forsikringen til bilen som kjørte på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Desember 18, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2005 Det er ikke egenandel når du blir påkjørt bakfra og det går på forsikringen til bilen som kjørte på deg. var det jeg mente,men skjønte ikke hva M3cabriolet mente! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Desember 18, 2005 Share Skrevet Desember 18, 2005 audi`n sin forsikring dekker dette self.. å ingen problem og be om andre deler ved og betale event mellomlegg. jeg gjorde det på en bil etter jeg ble påkjørt. Viste seg at originaldelene var dyrere enn de jeg ville ha så passa meg utmerket og få nesten komplett styling(front,hekk,,vinge) uten å betale ei eneste krone selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Desember 18, 2005 Share Skrevet Desember 18, 2005 ....korleis gjekk det med deg og lillegutt då? No som du nett hadde fått ny bil og greier....surt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Desember 18, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2005 joda gikk bare fint vi blei litt skremt da surt er det men får jo bare se på det som en sjanse til å få styling billig da! mulig eg må vente litt med den ipod greia da ovex Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Desember 18, 2005 Share Skrevet Desember 18, 2005 joda gikk bare fint vi blei litt skremt da surt er det men får jo bare se på det som en sjanse til å få styling billig da! mulig eg må vente litt med den ipod greia da ovex .....det var flott at det gjekk bra! Styling til ein billig peng er då alltid moro. Send ein PM så skal det bli iPodlyd i bilen.....når den tid kjem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Desember 18, 2005 Share Skrevet Desember 18, 2005 *kremt* jeg tenkte ikke på at det ikke trekkes egenandelen på dette... men se bort i fra det da, så er du i mål! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pauls1 Skrevet Desember 18, 2005 Share Skrevet Desember 18, 2005 jaja brutern nå blir det m-sytling:D litt hell i uhellet.. men denne krasjen slår ikke den gangen vi var ute å kjørte i e28`n din, når bilen foran miset dynamoen(!) og vi mosa halve bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Desember 18, 2005 Share Skrevet Desember 18, 2005 OJ :lol:! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå