Gå til innhold

Hjelp! Nye frontblinklyset passer ikke helt! (E36)

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. klarte og sitere meg selv :D

Og Dr_S ja.. klarer det..! men sliter maks med venstre.. passer rett og slett ikke :o skal klage i morgen! Høyre var skiftet på 5 min..

Skrevet

ikke lett når man har klart og knekke låsemekanikken elns i sporet på hovedlykta.. (i guess thats the prob) venter til det blir varmere ute.. bryte i plastig i -10 grader er vell ikke det lureste man gjør...

Skrevet

makt er svaret.. :P ga faen og dytta den hard inn.. gikk bra da ;) hehe..

Men ser ut at den ikke er helt inne.. ser at det er en ganske kraftig kant ifra hovedlyktene og blinkelyset.. halv cm ca.. Får ikke pressa de lengere inn :P noen andre her som har samme greia ? eller er det helt "smooth" hos dere ?

Skrevet
jeg slet for å få venstre forblink til å feste seg i siste låsen.. men gikk etter hvert..

samme som meg da! Hva gjorde du ?? pressa bare på ?? Får ikke den "lille" dotten helt til og passe i Karosseriet.. Om du skjønner ?

pressa og lirka litt og litt.. klipsa seg på etterhvert! så ut som det ikke skulle gå. men sitter da der nå da

Skrevet

Men går den i ett med hovedlykten der ? Skal sette på lyktelister snart og da blir vell det et problem at blinkern er litt lengere ut.. om dere skjønner :P

Skrevet
ikke mye klaring nei

men må da være noen rundt kløfta med no sånt som du kan sjekke detta på

Skal gjøre det..! :) Bare en på jobben får E36n i gang..! Men ellers er det jo KLØFTA.. bondelandet :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...